Satan!
Satan!
Jag skulle kolla min mail i dag. Sen skulle jag at bort ett mail från Hotmails personal. När jag skulle markera det så råkade jag trycka fel, så jag markerade alla mail på den sidan. Vips så var alla mail jag har fått efter october 2004 borta. Där försvann alla möjliga viktiga mail med lösenord, länkar och information.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Satan!

-
- Site Admin
Satan!
Rocker:
På CDON räcker det ju om du minns din e-postadress, så skickas dina inloggnings uppgifter till den. Säkert på de flesta andra sidor också.
På CDON räcker det ju om du minns din e-postadress, så skickas dina inloggnings uppgifter till den. Säkert på de flesta andra sidor också.
Satan!
Min mamma räddade mig. Hon frågade om dem inte låg i papperskorgen, och där ligger ju breven kvar ett par dagar efter att man kastat dem. Vilken tur!
EDIT: Helvete! Papperskorgen var tom! Dem jävlarna tömmer den "Var 1:e dag".
EDIT: Helvete! Papperskorgen var tom! Dem jävlarna tömmer den "Var 1:e dag".
Last edited by uy on 05 Jun 2005, 23:33, edited 1 time in total.
Satan!
hehe, jag jag råkade ränsa min mailbox nyligen efter ett misslyckat frösök att koppla ihop den med outlock...
Satan!
Jag svär väl för fan hur i helvetes jävla mycket jag vill!Whonka wrote:Svär inte så jävla mycket uy!

Satan!
Vad i helvetes jävlars förbannelse menar ni med det va,
hur i helvetes jävlar satans förbannelses helvetes jävlar, tror ni att det är någon jävla klockaffär, hur i helvete kan ni komma hit och försöka slå i mig att vi har klockor. Va i hel.. faan satans förbannade kuksugare jävla tryffelsvin.
Ja men detta är ju en uraffär.
Va i helvetes jä... jaa det är det ja...
hur i helvetes jävlar satans förbannelses helvetes jävlar, tror ni att det är någon jävla klockaffär, hur i helvete kan ni komma hit och försöka slå i mig att vi har klockor. Va i hel.. faan satans förbannade kuksugare jävla tryffelsvin.
Ja men detta är ju en uraffär.
Va i helvetes jä... jaa det är det ja...