Eddie Meduza quiz
-
- Levertransplanterad
Eddie Meduza quiz
här har ni en fråga: som dem flesta av er vet hoppas jag
hur mycket kostade errols första guitarrrrr som han köpte när han var 15år?

Eddie Meduza quiz
90. enligt johnjohn 

-
- Levertransplanterad
Eddie Meduza quiz
stämmer bra det är 90kr
Eddie Meduza quiz
Då borde det vara min tur att ställa en fråga. Vilken dryck häller Eddie i sig i videon till Ding new wave?
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Eddie Meduza quiz
en köpp kaffe
här får ni en fröga: vilken var errols sämsta plattan enligt HONOM själv?

Eddie Meduza quiz
on 10/23/2005 at 23:01:22, EddieMeduza wrote:en köpp kaffe
här får ni en fröga: vilken var errols sämsta plattan enligt HONOM själv? [/quote]
Garagetaper, anledningen var att grammofonbolaget tvingade honom att blanda in kassetbandslåtar på den (och Errol ville skilja på sina seriösa låtar och sina oseriösa)

Garagetaper, anledningen var att grammofonbolaget tvingade honom att blanda in kassetbandslåtar på den (och Errol ville skilja på sina seriösa låtar och sina oseriösa)
-
- Levertransplanterad
Eddie Meduza quiz
0198446 om jag inte hör fel,
vad heter låtan där hans tjejs förlädrar, syster, lärare, släktingar, bror o.s.v ogillar att dem är kära?
vad heter låtan där hans tjejs förlädrar, syster, lärare, släktingar, bror o.s.v ogillar att dem är kära?
Last edited by E-M on 24 Oct 2005, 00:32, edited 1 time in total.
Eddie Meduza quiz
on 10/24/2005 at 00:27:04, EddieMeduza wrote:0198446 om jag inte hör fel,
vad heter låtan där hans tjejs förlädrar, syster, lärare, släktingar, bror o.s.v ogillar att dem är kära? [/quote] Disapproval (eller hur det stavas), ligger på Dubbelidioter.
vad heter låtan där hans tjejs förlädrar, syster, lärare, släktingar, bror o.s.v ogillar att dem är kära? [/quote] Disapproval (eller hur det stavas), ligger på Dubbelidioter.
Eddie Meduza quiz
on 10/23/2005 at 23:01:22, EddieMeduza wrote:en köpp kaffe
[/quote]
Fel! Han dricker inget i den videon. Däremot får man se honom ställa ifrån sig kaffebryggaren i videons början.

Fel! Han dricker inget i den videon. Däremot får man se honom ställa ifrån sig kaffebryggaren i videons början.
Last edited by uy on 24 Oct 2005, 16:57, edited 1 time in total.
Eddie Meduza quiz
Ja, vad ska man fråga då...
Vilket religös låt (tror att det är en psalm) försökte Errol att köra på sina spelningar en gång i tiden?
Vilket religös låt (tror att det är en psalm) försökte Errol att köra på sina spelningar en gång i tiden?
Eddie Meduza quiz
En sogliger historia, på min ära 
Eddie ville göra något mer med sina spelningar och tänkte visa sin kristna sida och framförde därför "pärleporten" (har jag för mig?)
Publiken trodde att han skämtade och eddie blev lite putt...

Eddie ville göra något mer med sina spelningar och tänkte visa sin kristna sida och framförde därför "pärleporten" (har jag för mig?)
Publiken trodde att han skämtade och eddie blev lite putt...
Eddie Meduza quiz
on 10/25/2005 at 15:21:52, Spekpanna wrote:En sogliger historia, på min ära 
Publiken trodde att han skämtade och eddie blev lite putt... [/quote]
Stämmer. Dock så blev han mer förvånad än ledsen enligt första frun i minnesprogrammet.

Publiken trodde att han skämtade och eddie blev lite putt... [/quote]
Stämmer. Dock så blev han mer förvånad än ledsen enligt första frun i minnesprogrammet.
Eddie Meduza quiz
Ja just ja, så var det ja...
Är det min tur att fråga nåt då? Fan jag är ju så dålig på sånt här.... Får komma på nåt lite snabbt.....
Eddie hade ett antal fruntimmer genom åren, men hur många av dessa gifte han sig med egentligen?
Är det min tur att fråga nåt då? Fan jag är ju så dålig på sånt här.... Får komma på nåt lite snabbt.....
Eddie hade ett antal fruntimmer genom åren, men hur många av dessa gifte han sig med egentligen?
Eddie Meduza quiz
Han var väl endast gift med den första. Det borde bli en, fick jag det till med lite huvudrkning och en grafräknare som kostade 600 kronor.