så sant och han kan inte äta en semla ordentligt hellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrGulf wrote:Ja ha he he . Ja det är svårt och höra vad han säger med dom där framtänderna . Han ser ju ut som en bäver![]()

så sant och han kan inte äta en semla ordentligt hellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrGulf wrote:Ja ha he he . Ja det är svårt och höra vad han säger med dom där framtänderna . Han ser ju ut som en bäver![]()
Nu ställde du ju två frågor i enELN wrote:Låten "Får jag knulla dig i rövhålet Hitler" är en remix med bland annat olika sketcher, men mestadels är hämtat från Hitlers intervju med Greven. Den har snurrat på internet i en kortad version länge så min fråga blir, hur lång är original remixen och vad heter han som gjorde den i förnamn?![]()
Den hette bara "Mats Olsson" eller Mats Olsson A-B Punk versionenPer Hummer wrote:Då är det alltså min tur!
Errol har gjort ett antal låtar om en viss "jävvla jorrnalisst", han gjorde fyra låtar om denna journalist, dessa spelades in 1979 då efter att denna journalist hade sågat Errol's platta "The roarin' Cadillacs" (Seriöst, hur fan kan man vara så dum i huvudet att man sågar en sån fantastisk platta!?!) och tre av dessa släpptes ut på kassetten "Fräckisar" som släpptes ut 1985, dessa låtar var "Kuken står på Mats Olsson", "Mats Olsson runkar kuken" och "Mats Olsson e en jävla bög".
Då ställer jag frågan, vad hette den fjärde låten som han gjorde om Mats Olsson?
Stämmer bra att den hette "Mats Olsson", din tur att ställa en frågaHerrskogstrand wrote:Den hette bara "Mats Olsson" eller Mats Olsson A-B Punk versionen
Hans Schike ?eller vad fan han heterHerrskogstrand wrote:Vilken person som medverkat ett antal så kallade smiskfilmer,
nämns i Låten "Hallå där, jag protesterar"
Helt rätt, Han hade förhållanden med 4 kvinnor samtidigt ett tagMrRogerBallis wrote:Hans Schike ?eller vad fan han heter![]()
Vem gjorde ursprungsrösten till Manfred Willes?Herrskogstrand wrote:Helt rätt, Han hade förhållanden med 4 kvinnor samtidigt ett tag
http://www.youtube.com/watch?v=D_GNuRgK8m4
Din tur
Jag chansar på att det var Jan-Åke Fröidh alias Smällphete Sigge som gjorde rösten på Mannfred Willes i börjanMrRogerBallis wrote:Vem gjorde ursprungsrösten till Manfred Willes?
Är detta en svår en?![]()
Per Hummer wrote:Jag chansar på att det var Jan-Åke Fröidh alias Smällphete Sigge som gjorde rösten på Mannfred Willes i början
E.Hitler på dansrotundan.Per Hummer wrote:Då ställer jag frågan:
Ifrån vilken kassett kommer låten "Runke ball" ifrån ursprungligen?