Jadu.....lite för tidigt för en prognos än så länge men jag tror/hoppas ju att det skall funka. Några miljoner är det väl inte men pengar springer iväg fort,det plockar till,det kan jag lova.E-M wrote:Tror du att du kommer att få det att gå runt då, rex? Verkar det bra med kunder? Du har väl inte satsat allför mycket i företaget? Vissa menar ju på att man MÅSTE statsa miljoner. Vilket jag inte riktigt håller med om.
Fredag igen!
Moderator: hakan
Fredag igen!
Fredag igen!
Inte fredag idag, men fredag för mig. Jag är ledig imorgon. Rockbåten avgår till finland på Lördag och jag ska snart ta tåget ned till sundsvall där jag ska tillbringa natten hos en vän. Imorgon åker vi ned till Stockholm där vi bland annat ska besöka lite nostalgiaffärer.
Så blir det då rockbåten på lördag och jag förväntar mig en hel del festande. Ser fram emot detta som tusan!
Så blir det då rockbåten på lördag och jag förväntar mig en hel del festande. Ser fram emot detta som tusan!
Fredag igen!
Låter gött Långis! Ha det så trevligt i fjollträsk 
Själv ska jag ta ett par kalla pilsner imorgon och lyssna på Eddie!

Själv ska jag ta ett par kalla pilsner imorgon och lyssna på Eddie!
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Rex:
Om inte annat så kan du ju sälja stora fina villan.
Det är nog ingen panik för dig, du har säkert att ta av så att säga.Några miljoner är det väl inte men pengar springer iväg fort,det plockar till,det kan jag lova.
Fredag igen!
Om en halvtimme börjar min fredag med. Men jag ska gå och lägga mig och sova några timmer först.
Skitarna ska va' lika långa i år
Fredag igen!
Ha! Nädu,går det inte så blir det allt kännbart. Men du vet,våga vinn...........GammalHardrockare wrote:Rex:
Det är nog ingen panik för dig, du har säkert att ta av så att säga.
Fredag igen!
I kväll blir det nog någon Jägersnaps. Och i morgon r det party i Klittens bystuga men jag vet inte ännu om jag ska dit. Det är ju Billy Opel som spelar, och jag har ju krypavstånd hem. Så vi får se hur det blir.
-
- Obotlig alkoholist
Fredag igen!
Klart som fan du ska gå på Billy Opel och krypa hem
Det blir nog lugnt här, kanske ska ta och basta lite, känner mig lite småfrusen.

Fredag igen!
Party med klitten blir nog kul jauy wrote:I kväll blir det nog någon Jägersnaps. Och i morgon r det party i Klittens bystuga men jag vet inte ännu om jag ska dit. Det är ju Billy Opel som spelar, och jag har ju krypavstånd hem. Så vi får se hur det blir.

Fredag igen!
Han måste mena Klittan 
Jaja blött blir det nog i vilket fall.......
KUKEN STÅÅÅÅRRR MINA VÄNNERRRRRREEE!!

Jaja blött blir det nog i vilket fall.......

KUKEN STÅÅÅÅRRR MINA VÄNNERRRRRREEE!!
Fredag igen!
LOL! Underbart inlägg, undrar vad uy har att säga till sitt försvar..Klitten och Pitten leker alltid blöta lekar ihop.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Fredag igen!
Jo, jag kan tala om att Klitten är namnet på en by i Älvdalen.
Fredag igen!
Det va la tråkigt då.....Jo, jag kan tala om att Klitten är namnet på en by i Älvdalen.

Fredag igen!
Hemkommen klockan 7 i morse. Nu har jag sovit ut efter en helg lite här och var. Igår morse vaknade jag up på åland, några timmar senare vad jag i stcockholmia-.
Fy fan sicken stad det är, jag skulle aldrig ge mig iut i trafiken där. När vi skulle hem klockan 6 i söndags kväll var det trafikstockning? Stopp i trafiken på en söndag!!! Det är bannemig otroligt!
Åker snart och jobbar. Man får aldrug nån ro...
Fy fan sicken stad det är, jag skulle aldrig ge mig iut i trafiken där. När vi skulle hem klockan 6 i söndags kväll var det trafikstockning? Stopp i trafiken på en söndag!!! Det är bannemig otroligt!
Åker snart och jobbar. Man får aldrug nån ro...
Fredag igen!
Mmm,känner igen mig,precis mina intryck av den fruktansvärda skithålan! Att folk orkar bo där över huvudet taget?Långpanna wrote:Fy fan sicken stad det är, jag skulle aldrig ge mig iut i trafiken där. När vi skulle hem klockan 6 i söndags kväll var det trafikstockning? Stopp i trafiken på en söndag!!! Det är bannemig otroligt!
Trafik,bilar,folk och förfallna ghetton överallt,fyfasen.......