Lite film,kanske?
Lite film,kanske?
Jaså de "flyter" istället,ok....i vatten eller va....
-
- Levertransplanterad
Lite film,kanske?
Rex:
Det där var bara en beskrivning, hur man beskriver elektriska impulser och deras förflyttning vet jag inte? "Rullar" gör de dock inte.
Det där var bara en beskrivning, hur man beskriver elektriska impulser och deras förflyttning vet jag inte? "Rullar" gör de dock inte.
-
- Levertransplanterad
Lite film,kanske?
Enligt Rex så har jag missförstått alltihopa, Rex länk är alltså ofarlig att klicka på, inget virus, inga trojaner alltså.
Hoppas att jag inte genom min monumentala okunskap och rädsla för virus har skrämt upp någon i onödan!
Hoppas att jag inte genom min monumentala okunskap och rädsla för virus har skrämt upp någon i onödan!
Lite film,kanske?
Tack för det,mitt rykte är räddat 

-
- Levertransplanterad
Lite film,kanske?
Rex:
Och mitt rykte som en fullständigt okunnig bakåtsträvare är också intakt.Tack för det,mitt rykte är räddat
Lite film,kanske?
Lol,allt lugnt då 

Lite film,kanske?
Jaja ok,kände du han skulle du vara betydligt mera tveksam till allt han säger 

Lite film,kanske?
Wheeeeeeeeeee! Mitt 100:e inlägg. Grattulera mig!
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Lite film,kanske?
Tackar för den eminenta filmen. Helt klart en fröjd för både öga och öra. Och jag har två av varje, så ni kan ju föreställa er hur bra det blev i SÅFALL. 
Jag gillade nog: "Kronofogden" bäst. Särskilt repliken, när indrivaren/kronofogden lägger ifrån sig glasögonen på fönsterbrädet och säjer:
"Jag lägger ifrån mej dessa. Det är för långt håll jag har dem.....Det är lite fel i huvudet på mej så..."

Jag gillade nog: "Kronofogden" bäst. Särskilt repliken, när indrivaren/kronofogden lägger ifrån sig glasögonen på fönsterbrädet och säjer:
"Jag lägger ifrån mej dessa. Det är för långt håll jag har dem.....Det är lite fel i huvudet på mej så..."

Last edited by retepnoslack on 13 Dec 2004, 02:10, edited 1 time in total.
Lite film,kanske?
Trevligt att folk tycker om filmen jag lagt upp, har även lagt upp privat pirat http://www.piratebay.org/download.php/3 ... at.torrent
Skynda och tanka, om en vecka försvinner nog mitt 10Mbit
Men det ordnar sig nog, han var ju kompositör.
Båda filmerna kommer från dc, har tyvärr inga filmer själv.
Skynda och tanka, om en vecka försvinner nog mitt 10Mbit

Båda filmerna kommer från dc, har tyvärr inga filmer själv.