13 rätt
Moderator: hakan
-
- Site Admin
13 rätt
1 krona kostade den tiden 0,69 mk.
-
- Site Admin
13 rätt
Jodå. Så är det ju litet pondus i att ha haft 13 rätt 

-
- Obotlig alkoholist
13 rätt
Jag tycker du ska köpa kondomer för pengarna, så då slipper du fundera på olika namn till alla barnTuck wrote:Blir väl nåt tråkigt, som nytt tak eller så. Man kan inte ut o resa för man har lyckats göra tanten på smällen.

Last edited by 2meterhansson on 24 Mar 2007, 13:37, edited 1 time in total.
13 rätt
Jag får ta och grattulera i efterskott. Grattis!
Om du inte fick döpa sonen till Eddie kan du ju kanske döpa honom till Errol?
Om du inte fick döpa sonen till Eddie kan du ju kanske döpa honom till Errol?

Skitarna ska va' lika långa i år
13 rätt
Det var som fan. 13 rätt är få förunnat, grattis!
Bäst av allt är ju att du får en 13-rätt-tröja!
Bäst av allt är ju att du får en 13-rätt-tröja!
13 rätt
Vad orättvist. Men det är klar, bolaget har just förlorat 100 000 kronor så de har kanske inte råd att ge bort någon tröja.
Skitarna ska va' lika långa i år
13 rätt
on 03/26/2007 at 22:12:15, grr wrote:Ja, den borde ju det. Men nu var det inte frågan om hur det borde vara. Lyssna på de som kan nåt och lägg ner din attityd med att du vet nåt nån gång... [/quote]
Skärpning nu, vill se din trevliga sida ett tag framöver!
Skärpning nu, vill se din trevliga sida ett tag framöver!
Last edited by Långis on 27 Mar 2007, 00:27, edited 1 time in total.
13 rätt
on 03/27/2007 at 01:39:35, grr wrote:Ööh... Som om nån annan än du är otrevlig. I så fall vill jag se din sida med vilken du LÄSER inlägg i trådar innan du häver ur dig alla möjliga spekulationer, fast du saknar tydligen den moderator som du är!
[/quote]
Ge gärna ett exempel i samband med att du häver ur dig något sådant.
Lyssna på mig nu! Du har fått flera chanser att skärpa dig på det här forumet och har också bett om att få bli påmind om när du passerar gränsen. Jag påminner dig nu - du har passerat gränsen!
Nu säger jag åt dig att använda en trevligare och sakligare ton. Det är förstås helt upp till dig att lyssna, men jag vill inte höra något gnäll sedan!
[/quote]
Ge gärna ett exempel i samband med att du häver ur dig något sådant.
Lyssna på mig nu! Du har fått flera chanser att skärpa dig på det här forumet och har också bett om att få bli påmind om när du passerar gränsen. Jag påminner dig nu - du har passerat gränsen!
Nu säger jag åt dig att använda en trevligare och sakligare ton. Det är förstås helt upp till dig att lyssna, men jag vill inte höra något gnäll sedan!
Last edited by Långis on 27 Mar 2007, 09:26, edited 1 time in total.