Sommarens festivalutbud.
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Sommarens festivalutbud.
on 08/13/2007 at 11:07:37, grr wrote:Hehe, låter som "vänd andra kinden till, låt andra trycka ner och spotta på dig" och ett sådant betéende är något enligt mig som man inte vinner särskilt mycket på själv. [/quote]
Är det så du uppfattar att bete sig trevligt, att kunna vara social?
Är det så du uppfattar att bete sig trevligt, att kunna vara social?
Sommarens festivalutbud.
on 08/13/2007 at 17:15:23, grr wrote:Visst, jag ska ge det en chans. För ER skull!
Men jag säger er, och det gäller er alla, ni får bara EN chans! Och den första av er som gör nåt ofördelaktigt, blir skyldig min öhum inte bortgång direkt men frånvaro! [/quote]
Kan vi ha sån tur att du och din taskiga attityd kanske frivilligt drar härifrån ........
Men jag säger er, och det gäller er alla, ni får bara EN chans! Och den första av er som gör nåt ofördelaktigt, blir skyldig min öhum inte bortgång direkt men frånvaro! [/quote]
Kan vi ha sån tur att du och din taskiga attityd kanske frivilligt drar härifrån ........
-
- Levertransplanterad
Sommarens festivalutbud.
Försök nu att inte bråka för mycket. Det är ju semester för fan! Nu ska ni umgås och vara trevliga mot varandra.
Sommarens festivalutbud.
grr: Ge dig nu!
Sommarens festivalutbud.
on 08/13/2007 at 01:28:50, grr wrote:Nu förstår jag inte riktigt... Var nåntsans har jag påstått något orätt på sistone? [/quote]
Seriöst, märker du inte själv när du trampar nån på tårna eller när grodorna flyger ur käften på dig?
Seriöst, märker du inte själv när du trampar nån på tårna eller när grodorna flyger ur käften på dig?
Sommarens festivalutbud.
Nä,och han fattar tydligen inte att ingen tycker han är rolig heller.....
-
- Site Admin
Sommarens festivalutbud.
Som jag själv skrev i tråden - Grr avstängd: "Om han efter tre veckors avstängning fortsätter som förr blir han avstängd för gott." tycker han uppfyllde dom kriterierna nu. Tack och hej grr...
-
- Levertransplanterad
Sommarens festivalutbud.
Du har gjort rätt oh mäktiga härskare, tror nog inte att någon är besviken på ditt beslut (förutom den där Andreas då).
Sommarens festivalutbud.
on 08/13/2007 at 23:06:55, Kronofogden wrote:Nån som vet nåt om grr privat, hur han är på riktigt? [/quote]
Ingen aning, men rent instinktivt så tycker jag han verkar vara en ung herre med diverse problem med omvärlden. Han gömmer sig bakom sarkasm och att vara slängd i käften (rent av elak mellan varven, med flit eller ej) är väl ett sätt för honom att vara och skydda sitt eget skinn.
Ingen aning, men rent instinktivt så tycker jag han verkar vara en ung herre med diverse problem med omvärlden. Han gömmer sig bakom sarkasm och att vara slängd i käften (rent av elak mellan varven, med flit eller ej) är väl ett sätt för honom att vara och skydda sitt eget skinn.
-
- Levertransplanterad
Sommarens festivalutbud.
on 08/13/2007 at 23:06:55, Kronofogden wrote:Och grr som skrev att han hade härskaren på sin sida!! 
Kan han inte bara skapa ny användare då?
Nån som vet nåt om grr privat, hur han är på riktigt? [/quote]
Tror att Envåldshärskaren har bannat hans IP.
Jungbacken:
Kan grr ens komma in på sidan?

Kan han inte bara skapa ny användare då?
Nån som vet nåt om grr privat, hur han är på riktigt? [/quote]
Tror att Envåldshärskaren har bannat hans IP.
Jungbacken:
Kan grr ens komma in på sidan?
Sommarens festivalutbud.
Nej, ip´t är inte bannat, men det borde det väl rimligtvis vara..
Sommarens festivalutbud.
Jo, men det är inte dynamiskt. Jaja, jag glömmer gärna detta nu.
-
- Site Admin
Sommarens festivalutbud.
Nu är hans IP också bannat. Tänkte han kunde få en chans att spy galla över oss i klotterplanket en sista gång innan jag bannade IP:n men han har tydligen missat den möjligheten.
-
- Site Admin
Sommarens festivalutbud.
on 08/13/2007 at 23:28:58, E-M wrote:Tror att Envåldshärskaren har bannat hans IP.
Jungbacken:
Kan grr ens komma in på sidan? [/quote]Vet faktiskt inte om han kommer in på sidan nu då hans IP är bannat.
Jungbacken:
Kan grr ens komma in på sidan? [/quote]Vet faktiskt inte om han kommer in på sidan nu då hans IP är bannat.