Ni missade en riktigt bra match igår.
Synd är det ju att det är slut men ä andra sidan är det ju bara 1 månad till sommar-OS så snart får ni gnälla igen medan vi som är sportintresserade har många högtidsstunder framför oss.
JÄVLA SPORTFÅNAR!!!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
JÄVLA SPORTFÅNAR!!!
Det är värdelöst med alla denna sport, när det är EM, VM och OS och liknande är det inget annat än sport 

-
- Levertransplanterad
JÄVLA SPORTFÅNAR!!!
E-M:
ag gjorde en koll under semifinalen och av de 38 kanaler (familjepaket hos canal digital) jag har så var det fotboll på 5 st, varav en var en specialkanal för HD-sändningar i TV4 som ändå inte sänt något annat.
Så om du har ett normalt digitalabonnemang så borde du haft ett 30-tal kanaler att titta på som inte visade sport.
ag gjorde en koll under semifinalen och av de 38 kanaler (familjepaket hos canal digital) jag har så var det fotboll på 5 st, varav en var en specialkanal för HD-sändningar i TV4 som ändå inte sänt något annat.
Så om du har ett normalt digitalabonnemang så borde du haft ett 30-tal kanaler att titta på som inte visade sport.
JÄVLA SPORTFÅNAR!!!
Tittade på många matcher under EM, OS däremot kommer jag nog inte bry mig om för det är inga sporter som jag gillar.