Eddie som ståuppare?

Allmän diskussion om Eddie Meduza
overkill
Levertransplanterad

Eddie som ståuppare?

Post by overkill »

Du tänker nog på samma video som jag referade till ovan Jägarn. Har det även som en mp3-fil. Men som jag skrev så misstänker jag att det inte var planerat på nått sätt. Mot slutet säger Eddie nått i stil med "nu börjar det ordna upp sig med grejerna" så jag fick uppfattningen att dem hade problem med PA:at (ljudanläggningen) och medans teknikerna försökte lösa problemet underhöll Eddie publiken med diverse lustigheter. Det där med den fulle raggaren stämmer dock bra i vilket fall. Är nån tjomme där som hela tiden försöker avbryta Eddie och göra sig lustig.
Långis

Eddie som ståuppare?

Post by Långis »

Men det var ju jävulen vad svårt det skulle vara att få tag på denna film. Jag har fortfarande inte sett den...

Ingen som kan fixa en kopia?
andresjodahl
Glad amatör

Eddie som ståuppare?

Post by andresjodahl »

Nej eddie har aldrig sysslat med ståuppkomik. det är från säkra källor.
Långis

Eddie som ståuppare?

Post by Långis »

on 12/14/2008 at 22:09:52, André Sjödahl wrote:Nej eddie har aldrig sysslat med ståuppkomik. det är från säkra källor.
[/quote]

man bör dock fundera på var dessa uppgifter kommer ifrån. nåt form av arrangemang var planerat i Falun, men ingen tycks veta vad som egentligen hände. ångrade han sig i sista sekund, eller spred han felaktiga uppgifter till media? Knepigt.
Post Reply