Tôrparkusinernas Hemsida.
-
- Levertransplanterad
Jag hör då jävlar i mig ingen musik överhuvudtaget.
on 03/20/2005 at 21:34:37, GammalHardrockare wrote:Jag hör då jävlar i mig ingen musik överhuvudtaget. [/quote]
Har du satt på högtalarna?
Har du satt på högtalarna?
-
- Levertransplanterad
Egendomligt, som sagt.
Jag vet, att musiken inte alltid funkar i "Netscape", men jag gissar, att användarna på detta forum använder "Explorer", så jag har ingen aning, vad felet kan vara.
Jag vet, att musiken inte alltid funkar i "Netscape", men jag gissar, att användarna på detta forum använder "Explorer", så jag har ingen aning, vad felet kan vara.
Musiken fungerar då för mig i Internet Explorer.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Egendomligt. Men tryck på ESC med en gång, så slutar musikken automatiskt.
Nu har jag förresten uppdaterat sidan också, så ni kan gå in och kika på lite nytt, om så viljes.
http://medlem.spray.se/torparkusiner/
Nu har jag förresten uppdaterat sidan också, så ni kan gå in och kika på lite nytt, om så viljes.
http://medlem.spray.se/torparkusiner/
-
- Levertransplanterad
Repetnoslack:
Kul att se att du både gillar att skriva och teckna. Vilket föredrar du om du måste välja alltså?
Kul att se att du både gillar att skriva och teckna. Vilket föredrar du om du måste välja alltså?
-
- Levertransplanterad
Det beror på sinnesstämningen det, för att citera Ingvar Karlsson i "Sven-Ingvars".
Ibland vill jag skriva och ibland vill jag teckna. Jag vill ju förmedla mina historier och få utlopp för min fantasi. Båda delarna fungerar ju därför alldeles utmärkt till detta.
Däremot kan jag inte spela något instrument, vilket är ganska synd, då historieförmedlingen via musiken därför inte kan genomföras. Visst avundas man lite den otroligt musikaliske Eddie Meduza, som spelade gitarr, bas, trummor, orgel, dragspel och saxofon.
Ibland vill jag skriva och ibland vill jag teckna. Jag vill ju förmedla mina historier och få utlopp för min fantasi. Båda delarna fungerar ju därför alldeles utmärkt till detta.
Däremot kan jag inte spela något instrument, vilket är ganska synd, då historieförmedlingen via musiken därför inte kan genomföras. Visst avundas man lite den otroligt musikaliske Eddie Meduza, som spelade gitarr, bas, trummor, orgel, dragspel och saxofon.
Last edited by retepnoslack on 13 Apr 2005, 03:02, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Nej, jag har inte riktigt tagit steget från stillbilder in i filmen ännu, så jag vet inte vilket program du menar.
Har du något nytt avsnitt av Tôrparkusiner på gång snart?
-
- Levertransplanterad
Jodå, har har flera stycken, men vi får väl se vilken dag, som jag kan scanna in dem och lägga ut dem på sidan. Det kanske blir redan idag, vi får väl se.
Jag läste om dina Tôrparkusiner-filmer. Finns dem att få tag på någonstans. Jag skulle gärna vilja se dem.
Ja, det skulle faktiskt vara kul att se någon av di däringa filmerna.
-
- Levertransplanterad
De fem första finns, att låna kostnadsfritt på Åmåls bibliotek, ifall ni skulle ha vägarna förbi.
Det finns totalt åtta delar, samt en himla massa råmaterial, som skulle ha blivit en julkalender, som vi skulle ha skickat in till tv Fyrstad.
Om någon vill, så kan ni få köpa alla delarna på ett fyratimmars videoband för självkostnadspris. D.v.s. ni betalar bara för köpvideobandet och frakten.
Skicka mej ett "mejl", om ni fortfarande är intresserade
peterkarlsson79@hotmail.com
Det finns totalt åtta delar, samt en himla massa råmaterial, som skulle ha blivit en julkalender, som vi skulle ha skickat in till tv Fyrstad.
Om någon vill, så kan ni få köpa alla delarna på ett fyratimmars videoband för självkostnadspris. D.v.s. ni betalar bara för köpvideobandet och frakten.
Skicka mej ett "mejl", om ni fortfarande är intresserade
peterkarlsson79@hotmail.com
Ok. men jag ska nog vänta med att beställa något tills studiebidraget kommer.
-
- Levertransplanterad
Javisst det är ingen brådska. Man skall ju hinna beställa biljetter till Timbuktu först och det kan ju ta en stund.
Skicka ett "mejl" till mej, när du blivit lite stadd i kassan, så skall jag börja kopiera över delarna.
Skicka ett "mejl" till mej, när du blivit lite stadd i kassan, så skall jag börja kopiera över delarna.