Vad har ni gjort idag?
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Vad har ni gjort idag?
Arlanda, där man på fullaste allvar tog 117 spänn för rårakor med stekt fläsk och lingon. Fantastiskt! sa skoghuggarn och gick till Donken.
-
- Levertransplanterad
Vad har ni gjort idag?
Hellboy:
Kittelfjäll...? Men va fa... Besökte du ingen stad eller samhälle när du ändå var där? I Västerbotten finns det ju flera mysiga städer och samhällen som t ex Lycksele och Vilhelmina. Missade du dem?
Kittelfjäll...? Men va fa... Besökte du ingen stad eller samhälle när du ändå var där? I Västerbotten finns det ju flera mysiga städer och samhällen som t ex Lycksele och Vilhelmina. Missade du dem?
-
- Glad amatör
Vad har ni gjort idag?
Hej alla.
Fy fan vilken jävla dag alltså. Jag blev tvungen att slå ut framtänderna på en snubbe som var skyldig mig sex tusen. Man blir bara så jävla förbannad på folk som aldrig betalar
Så nu fick ja ta hans Volvo 240 som är värd 5 tusen kanske. Han har fått en vecka på sig att betala den sista tusenlappen annars så ska jag slå knäskålarna av honom!!!
Fy fan vilken jävla dag alltså. Jag blev tvungen att slå ut framtänderna på en snubbe som var skyldig mig sex tusen. Man blir bara så jävla förbannad på folk som aldrig betalar

-
- Levertransplanterad
Vad har ni gjort idag?
on 03/22/2005 at 01:33:54, MrEddieMeduza wrote:Hej alla.
Så nu fick ja ta hans Volvo 240 som är värd 5 tusen kanske. Han har fått en vecka på sig att betala den sista tusenlappen annars så ska jag slå knäskålarna av honom!!! [/quote]
Nu jävlar får Hellboy ligga i om han skall behålla titeln som "Forumets argaste"

Nu jävlar får Hellboy ligga i om han skall behålla titeln som "Forumets argaste"

Vad har ni gjort idag?
Oj, fan... det lät otrevligt