Rex:
Ja det blir lätt så när man närmar sig medelåldern, då har man prövat allt. Snart så sitter vi väl där över våra ansikten och skiter varandra i munnen eller något.
Det är inte preventivmedel som behövs i framtiden, snarare tvål, vatten, tandkräm och tandtråd.
Vad är viktigast....
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
-
- Periodare
Vad är viktigast....
Ska man vara ihop med henne så är det utseendet och att hon har vett i huvudet samt att hon har egna intressen som tar upp en del av hennes tid p.g.a av att man själv har massor av intressen
-
- Levertransplanterad
Vad är viktigast....
RockabillyHoodlums:
Sedan så är det ju som så att så fort kvinnorna blir över trettiofem så blir de flesta kärringar (slutar bry sig om sitt utseende, blir gamla i sinnet osv) och jag lär väl aldrig mer få nosa på någon ung tjej i tjugoårsåldern mer...
Fast vem fan bryr sig? Jag har det bra som jag har det. Kan fan inte ha det bättre!
Nu kan det m a o bara bli värre.
Helt sant! Men det där med utseendet spelar mindre och mindre roll ju äldre man blir tycker jag. I och för sig har väl jag aldrig varit kräsen och hängde´n ute så fort jag fick tillfälle när jag var yngre, snygga som fula men idag så tänker jag inte så mycket på det där.samt att hon har egna intressen som tar upp en del av hennes tid p.g.a av att man själv har massor av intressen
Sedan så är det ju som så att så fort kvinnorna blir över trettiofem så blir de flesta kärringar (slutar bry sig om sitt utseende, blir gamla i sinnet osv) och jag lär väl aldrig mer få nosa på någon ung tjej i tjugoårsåldern mer...
Fast vem fan bryr sig? Jag har det bra som jag har det. Kan fan inte ha det bättre!
Nu kan det m a o bara bli värre.
-
- Periodare
Vad är viktigast....
Jag har faktiskt märkt det själv fast att jag bara är 21. Och på fyllan så sjunker den nivån några steg till hehe. Men utseendet har faktiskt betydelse, men det betyder ju inte allt.
on 11/05/2004 at 13:34:24, GammalHardrockare wrote:RockabillyHoodlums:
Helt sant! Men det där med utseendet spelar mindre och mindre roll ju äldre man blir tycker jag. I och för sig har väl jag aldrig varit kräsen och hängde´n ute så fort jag fick tillfälle när jag var yngre, snygga som fula men idag så tänker jag inte så mycket på det där.
Nu kan det m a o bara bli värre. [/quote]
on 11/05/2004 at 13:34:24, GammalHardrockare wrote:RockabillyHoodlums:
Helt sant! Men det där med utseendet spelar mindre och mindre roll ju äldre man blir tycker jag. I och för sig har väl jag aldrig varit kräsen och hängde´n ute så fort jag fick tillfälle när jag var yngre, snygga som fula men idag så tänker jag inte så mycket på det där.
Nu kan det m a o bara bli värre. [/quote]
-
- Levertransplanterad
Vad är viktigast....
På tal om att knulla fula tjejer. För många år sedan så satt vi ett gäng killar i en hytt på mitt gamla jobb och söp och började tävla i vem som hade knullat fulaste tjejen. Jag trodde att jag låg bra till ett tag men så sprang den ena killen iväg (som för övrigt var en jävel på fruntimmer, han fick alltid doppa) och hämtade en tjej som han hade knullat. Vi låg i hamn i Stockholm och han bodde där.
-"Det här är Marie! Hälsa på grabbarna Marie!"
Det var det jävligaste vi hade sett. Hon såg ut som en torktumlare med psoriasis och blöjeksem.
Han vann helt klart och en sådan kille måste man ju bara beundra, tänk att kunna få stånd och genomföra ett seriöst samlag med en sådan kvinna!
-"Det här är Marie! Hälsa på grabbarna Marie!"
Det var det jävligaste vi hade sett. Hon såg ut som en torktumlare med psoriasis och blöjeksem.
Han vann helt klart och en sådan kille måste man ju bara beundra, tänk att kunna få stånd och genomföra ett seriöst samlag med en sådan kvinna!

Vad är viktigast....
Det viktigaste är ju att kvinnan är lika klok som jag är, dvs så hyperintelligent att hälften vore nog.... elelr iallafall så klok att det går att diskutera på normalt sett med henne. Dessa kvinnor är tyvärr sällsynta, enligt min uppfattning.