Visst var det väl så du menade?rex wrote:Nä naturligtvis inte,kultur och förfining är det som kännetecknar oss Dalslänningar.
Finess Finkel är ledordet,från vaggan till graven![]()
Sprit på nätet!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
Sprit på nätet!
Absolut *HÄPP*
På tal om finkel,nån som läst : John Finkelman,av Jack London?
Helt suverän bok,och sedelärande

Helt suverän bok,och sedelärande

-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
Rex:
Jag har läst en del av Jack London men inte den. Vad handlar den om så jag vet om jag skall uppsöka något härligt dammigt antikvariat.
Jag har läst en del av Jack London men inte den. Vad handlar den om så jag vet om jag skall uppsöka något härligt dammigt antikvariat.
Sprit på nätet!
Handlar om en karls liv tillsammans med Alkoholen helt enkelt,kan inte bättre beskriva den,minns inte handlingen sådär i detalj,var så längesen jag läste den.
Hursom så är den MYCKET bra,det minns jag!

-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
on 02/24/2006 at 11:47:27, rex wrote:Handlar om en karls liv tillsammans med Alkoholen helt enkelt,kan inte bättre beskriva den,minns inte handlingen sådär i detalj,var så längesen jag läste den.
[/quote]
Den lär jag försöka hitta på

Den lär jag försöka hitta på
-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
on 02/24/2006 at 20:29:55, hellboy wrote:nu slipper du leta,stockholmarjävel.
http://www.tradera.com/auction/aid_24853225 [/quote]
Man får väl tacka då, baksidesdrägg.
http://www.tradera.com/auction/aid_24853225 [/quote]
Man får väl tacka då, baksidesdrägg.
-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
on 02/25/2006 at 00:26:24, hellboy wrote: du vet nog fan vem som bor på baksidan och är drägg,det är du. [/quote]
Skriv inte inlägg till dej själv. Det blir så schizofren stämning på forumet då.
Skriv inte inlägg till dej själv. Det blir så schizofren stämning på forumet då.
-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
Ozzman:
T.o.m solen drar sig för att stiga upp över Skandinaviens vindpinade rövhål, där ur finner vi västkustkomplexets ursprung.
T.o.m solen drar sig för att stiga upp över Skandinaviens vindpinade rövhål, där ur finner vi västkustkomplexets ursprung.
-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
Lumberjack:
Du kan ha en poäng där.
Du kan ha en poäng där.
Sprit på nätet!
Det ingår i hans "rollbeskrivning" att han får såsa framför framför Datorn hela dagen 

Sprit på nätet!
Enligt min klocka är det Hellboy som skriver vid niotiden. Men sen går också min klocka 11 timmar före.
Skitarna ska va' lika långa i år
Sprit på nätet!
Varför inte packa in sitt arsle i ett styck bil å dra över till Deutchland? Visst, kasst å köra men om man är 4 i bilen så lönar det sig rätt rejält. Bordershop kan man dock skita ett stort stycke....kör vidare 3-4 mil å shoppa loss ist, 1l jägermeister 75 spänn
Sweet Jesus...en jäger/ red bull nu *smaska*

-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
on 03/06/2006 at 23:42:29, rex wrote:Det ingår i hans "rollbeskrivning" att han får såsa framför framför Datorn hela dagen
[/quote]
Du har helt rätt Rex.
Man börjar dagen med kaffe, frukost och ett par timmar seriös surfning. Sedan är det lunch följt av fika och några timmar surfning till innan hemgång.
Det är ett sjå att jobba.

Du har helt rätt Rex.
Man börjar dagen med kaffe, frukost och ett par timmar seriös surfning. Sedan är det lunch följt av fika och några timmar surfning till innan hemgång.
Det är ett sjå att jobba.
Sprit på nätet!
Förresten,var inte du nån slags Logistikansvarig?
-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
on 03/07/2006 at 15:45:53, rex wrote:Förresten,var inte du nån slags Logistikansvarig? [/quote]
Jo det stämmer.
Logistik, processutveckling och projektlederi är väl det jag ägnar mej mest åt (när jag inte dricker kaffe eller surfar)
Jo det stämmer.
Logistik, processutveckling och projektlederi är väl det jag ägnar mej mest åt (när jag inte dricker kaffe eller surfar)