Fredag igen!
Moderator: hakan
Fredag igen!
Men då ere lugnt... du åker och handlar, sen super du så jävligt så du glömmer av alltihop 

Fredag igen!
on 10/17/2008 at 13:42:40, Josey Wales wrote:Jaha, ännu en Fredag i raden. Vad händer i helegen då?
Själv blir det nog till att ta det oerhört lugnt då sambon jobbar och barn skall tas omhand.
I kväll blir det i alla fall lite god mat och gott vin. Sedan toppar jag nog upp det med en eller ett par av min nya (nåja) favoritdrink Bloody Mary.
[/quote]
Blir väl det vanliga,har inhandlat en Grappo som jag tänkte späda ut
Själv blir det nog till att ta det oerhört lugnt då sambon jobbar och barn skall tas omhand.
I kväll blir det i alla fall lite god mat och gott vin. Sedan toppar jag nog upp det med en eller ett par av min nya (nåja) favoritdrink Bloody Mary.
[/quote]
Blir väl det vanliga,har inhandlat en Grappo som jag tänkte späda ut

Fredag igen!
Drack bärs igår och ska dricka imorgon igen, så idag ska jag bara ta det lugnt. Glo på tv och kanske köpa pizza.
Flickvännen är på fest så jag får bestämma helt själv vad jag ska titta på också
Flickvännen är på fest så jag får bestämma helt själv vad jag ska titta på också

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Jag ska läsa, surfa, skriva, äta pizza och kolla på TV. En trevlig helg alltså.
Fredag igen!
Har köpt mig en grandiosa pan pizza nu. Strax så ska den in i ugnen... 

Fredag igen!
Imorgon får vi besök av min mor och morbror. Och så ska jag kolla på en bil, hoppas det blir ett köp så man har det gjort.
Fredag igen!
Wiking:
Det blir en svensk bil då, kan jag ana. Eller kanske en tysk?
Det blir en svensk bil då, kan jag ana. Eller kanske en tysk?

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Kanske en Volkswagen?
Last edited by E-M on 18 Oct 2008, 13:26, edited 1 time in total.
Fredag igen!
Stämmer bra det, en Passat. Ska hämta den till veckan, ska bli skönt att ha det avklarat. Nu orkar jag ta med familjen på tur igen 

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Klockan är halvsex på morgonen, det är fredag och jag är ledig! 
Ska inte göra någonting idag. Jobbar dessvärre lördag och söndag. Helgen ska alltså ägnas åt arbete. Roligt värre...

Ska inte göra någonting idag. Jobbar dessvärre lördag och söndag. Helgen ska alltså ägnas åt arbete. Roligt värre...
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Själv skall jag åka och spela golf i helgen, vädret på lördag ser väldigt lovande ut. Ikväll jobbar min bättre hälft så jag skall bara sitta hemma med en Bloody mary och se på en god film. Kanske True Romance, Gudfadern eller Mannen utanför lagen.
Fredag igen!
Hmm. här ska man alltså skriva vad som händer i helgen.. Peter (Melin) och ett av hans band spelar på Big ben ikväll igen så det blir väl dit man går en sväng..
Fredag igen!
I morgon ska jag på dragkampsfest. Det är knytkalas, men jag vet inte vad jag ska ha med mig. Tydligen så dög det inte med korv och mos. 

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Jag är förbannad! Var och besiktiga bilen jag fick körförbud på grund av en bromsledning som började läcka just när de skulle testa bromsarna. HC och C02 värdenena var även för höga. Sedan lös tydligen mina orange blinkerslampor för mycket åt det vita hållet.
Blev att ringa far så fick han köra hem bilen och jag tog hans. Jag ville inte riskera körkortet och jag ville verkligen inte betala för en bärgare.
Med andra ord så kommer helgen gå till att greja med min jävla bil, åter igen!
Blev att ringa far så fick han köra hem bilen och jag tog hans. Jag ville inte riskera körkortet och jag ville verkligen inte betala för en bärgare.
Med andra ord så kommer helgen gå till att greja med min jävla bil, åter igen!
Fredag igen!
Ack ja.....Fredag,denna dagarnas kronjuvel.....sängen,TV:n,groggen,precis som vanligt.....
Har jag sagt att jag gillar rutiner och lugn och ro förresten?
Har jag sagt att jag gillar rutiner och lugn och ro förresten?