Senaste inköp
Moderator: hakan
Senaste inköp
Köpte mig själv en digitalkamera strax inann jul.
Tänkte ge mig ut och fota lite i omgvningarna, och vem vet, kanske gör jag en GH och publicerar bilderna här?
Nån som vill se mitt ollon, förresten?
Tänkte ge mig ut och fota lite i omgvningarna, och vem vet, kanske gör jag en GH och publicerar bilderna här?
Nån som vill se mitt ollon, förresten?
Senaste inköp
on 12/29/2006 at 21:42:01, wiking wrote:Jag köpte en låda Miller idag.
[/quote]
Miller är inte fel,påminner om mitt favvoöl-Budweiser! The all american Beer!
[/quote]
Miller är inte fel,påminner om mitt favvoöl-Budweiser! The all american Beer!
-
- Site Admin
Senaste inköp
Inte för att jag reser mycket utan för att mitt lokalsinne är lika dåligt som mitt ölsinne 
Och så är jag en prylbög 

-
- Levertransplanterad
Senaste inköp
Jag skulle också behöva en GPS när jag har tagit körkortet mitt lokalsinne är inte det bästa. Bara det att de där GPS:erna är rätt så dyra
.

Senaste inköp

-
- Levertransplanterad
Senaste inköp
Det blev en subba också. Det var väl tunn bas i YSP-800.

Nu är det nog slutköpt på ett tag. Sambon sa att hon skulle köpa en sådan här och använda på min pannlob om jag inte gav mej nu

Nu är det nog slutköpt på ett tag. Sambon sa att hon skulle köpa en sådan här och använda på min pannlob om jag inte gav mej nu

-
- Levertransplanterad
Senaste inköp
En sådan här har jag köpt. Har dock inte installerat den ännu. Det lär bli ett helvete är jag rädd.
http://www.scandinavianphoto.se/product ... tnr=542300
http://www.scandinavianphoto.se/product ... tnr=542300
-
- Levertransplanterad
Senaste inköp
on 01/12/2007 at 23:04:44, GammalHardrockare wrote:En sådan här har jag köpt. Har dock inte installerat den ännu. Det lär bli ett helvete är jag rädd.
http://www.scandinavianphoto.se/product ... tnr=542300 [/quote]
Min erfarenhet är att skrivare är buslätta att installera.
I regel så behöver man bara installera drivrutiner och program med den medföljande skivan (den startar av sej själv), sedan kopplar man in skrivaren med en USB-kabel och sedan skall det i stort sett vara klart.
Du vet väl att du behöver en USB-kabel, sådan medföljer i regel inte.
http://www.scandinavianphoto.se/product ... tnr=542300 [/quote]
Min erfarenhet är att skrivare är buslätta att installera.
I regel så behöver man bara installera drivrutiner och program med den medföljande skivan (den startar av sej själv), sedan kopplar man in skrivaren med en USB-kabel och sedan skall det i stort sett vara klart.
Du vet väl att du behöver en USB-kabel, sådan medföljer i regel inte.
-
- Levertransplanterad
Senaste inköp
Ozzman:
Tjenare! Det var ett tag sedan.
Jodå, USB har jag. De jävlarna skulle ha 290 spänn för den men jag påpekade att skulle jag köpa skrivaren kontant och allting så önskade jag att USB:n skulle följa med gratis. Annars så skulle jag gå någon annanstans.
Det gick de med på. Fick den på köpet.
Nu jävlar ska jag snart börja scanna in gamla foton, ta nya foton och skriva ut, photoshoppa gamla foton och skriva ut m.m. m.m. Det ska bli kul.
Tjenare! Det var ett tag sedan.
Jodå, USB har jag. De jävlarna skulle ha 290 spänn för den men jag påpekade att skulle jag köpa skrivaren kontant och allting så önskade jag att USB:n skulle följa med gratis. Annars så skulle jag gå någon annanstans.
Det gick de med på. Fick den på köpet.
Nu jävlar ska jag snart börja scanna in gamla foton, ta nya foton och skriva ut, photoshoppa gamla foton och skriva ut m.m. m.m. Det ska bli kul.
-
- Levertransplanterad
Senaste inköp
Det var snyggt att lyckas få kabeln med, annars är man (eller jag iaf) förbannat dålig på att pruta och liknande. Jag betalar i regel vad de begär eftersom jag känner mej så snål när jag prutar.
-
- Levertransplanterad
Senaste inköp
Kan vi hoppas på ett Hemma hos-reportage hos Axel Olsson med rikligt mycket bilder?
-
- Levertransplanterad
Senaste inköp
Lumberjack:
Ja, varför inte?
Tänkte även scanna in lite gamla bilder från mina fotoalbum. På mig och Rex bl a när vi var unga och dumma små hårdrockare som trodde att vi var coola när vi låg och spydde i något dike.
Om jag får för Rex förstås.
Ja, varför inte?
Tänkte även scanna in lite gamla bilder från mina fotoalbum. På mig och Rex bl a när vi var unga och dumma små hårdrockare som trodde att vi var coola när vi låg och spydde i något dike.
Om jag får för Rex förstås.
Senaste inköp
Jag fick en scanner- skrivare-kopiator av min mor och far på julafton. Det tog ett par veckor före jag tog mej i kragen och började installera den. När jag väl börjat så läste jag i manualen om den jävla kabeln, jävligt störande att man måste köpa den separat.
Senaste inköp
Beställde lite datorgrejer i helgen, dock lite hetare saker än en extern hårddisk! Vart 4st hitachi SATA2 250GB-diskar, ett nytt nätagg och ett kontrollerkort. Ska använda dem till att köra RAID5, kommer nog bli grymt 

-
- Levertransplanterad
Senaste inköp
Det här har jag inhandlat: SAMSUNG SPINPOINT 500GB SATA/300 Bild på aset. Har även skaffat mig ännu en 80mm fläkt Bild på fläktfan.
Last edited by E-M on 15 Feb 2007, 00:10, edited 1 time in total.