Nej det är sant. En del super (bort) halva sina liv, och det märks inget särskilt. Som jag mår idag, efter bara 5 dagar... så har man god lust att bli nykterist.
Jag började supa igår, nu är klockan sex på morgonen och jag har inte lagt mig ännu. Spriten är slut. Tror jag får ta mig en tur till Statoil och köpa folköl.
Fan, jag trodde jag började att bli gammal men fan, ännu klarar jag en rejäl dygnet runt fylla!
För de som undrar:
Jag firar att jag fick några år till. Jag har nämligen en knöl på axeln som växer. För någon månad sedan så gjorde de en biopsi, eller va fan, hur fan det nu stavas?
Cystan var godartad så nu har jag några år kvar!
Någon som sade att livet börjar vid fyrtio? I helvete heller! Nu gäller det bara att överleva!
on 11/09/2008 at 14:11:26, Hakan wrote:Nej inte från min sida - men andra på forumet får hemskt gärna fortsätta på den här tråden i samma anda om de vill! [/quote]
Jag tänkte prova att maratonrunka i en vecka. Börjar imorgon.
Det svåraste med detta är att kombinera det med mitt jobb, men det ska nog gå att lösa på nåt sätt.
Jag tänkte prova att maratonrunka i en vecka. Börjar imorgon.
Det svåraste med detta är att kombinera det med mitt jobb, men det ska nog gå att lösa på nåt sätt.