Köpt ny TV.

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

gammalhardrockare
Levertransplanterad

Köpt ny TV.

Post by gammalhardrockare »

JW:

Men nu är det så att LCD både har bättre bild och är dyrare än plasma. LCD har en mycket skarpare bild helt enkelt. Och det där med svärtan, det beror ju på vilket märke och framför allt: Vilken modell man väljer. Väljer man en billigare modell så är det klart att det märks. Jag har en sådan här:
http://www.samsung.com/se/current/campa ... rien/site/
Den var dyr men jävlar vilken bild! Slår vilken jävla plasma som helst. Nu hörde jag även att Samsung planerar att lägga ned plasmatillverkningen.
rex
Levertransplanterad

Köpt ny TV.

Post by rex »

Vafan är det att tjata om,TV-apparater och Pepsiloggor? Get a life m8.
ozzman
Levertransplanterad

Köpt ny TV.

Post by ozzman »

GH:

LCD är bättre på att visa datorbilder och TV-spel.
Plasma är bättre på "levande" material.

Rex:
Du har onekligen en poäng.
Men när någon finnig snorunge på On-off som säljer skit på provision lyckats lura i honom att LCD skulle vara bättre än plasma måste jag ju försöka få honom att ta reson.
ozzman
Levertransplanterad

Köpt ny TV.

Post by ozzman »

on 06/07/2009 at 19:39:16, hellboy wrote:För att sedan fullborda WT-stämplen undrar jag om du vill sälja ditt bord med kakelplattor till mig?
[/quote]

He he

Skall du köpa en TV idag som garanterat inte placerar dej i kakelbordsförsedd etta med kokvrå så är det den här som gäller.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=410967

Notera att det inte är LCD (LCD används för att visa tiden på klockradioapparater på sin höjd, absolut inte för att återge TV). Det är LED-TV helt nytt och enligt tester skall det vara grymt bra. Dessutom är det ganska coolt med 55" TV som bara är 3 cm tjock.
Priset gör också att du seglar ifrån WT-folket.
Jungbacka Erik
Site Admin

Köpt ny TV.

Post by Jungbacka Erik »

Vill man se riktigt häftig television lär LSD vara det ultimata.
ozzman
Levertransplanterad

Köpt ny TV.

Post by ozzman »

on 06/07/2009 at 22:18:52, Jungbacka Erik wrote:Vill man se riktigt häftig television lär LSD vara det ultimata. [/quote]
Image

Och inte behöver man ha någon digitalbox heller.
E-M
Levertransplanterad

Köpt ny TV.

Post by E-M »

Haha nu drar jag mig till minnes en lite pinsam felsägning av mig på en datalektion på gymnasiet. Vi diskuterade datorskrämrar så frågade läraren något om vilka skrämar som var vanligast idag (kom inte ihåg frågan men vi diskuterade skrämar i alla fall). Jag räckte upp handen och sa "Ja det är ju LSD-skrämar!". Kom på mig själv rätt fort att jag hade råkat säga "S" istället för "C" Image Då fick sig både läraren och klasskamraterna ett gott skratt. Jag blev naturligtvis "mobbad" för min klumpiga felsägning ett bra tag Image
Last edited by E-M on 08 Jun 2009, 21:51, edited 1 time in total.
Post Reply