Morgonrutiner i badrummet.
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Ja, man riskerar att bli sönderskuren. Speciellt öronen kan vara lite känsliga. 

-
- Levertransplanterad
Hellboy:
Därför att det har börjat växa hår på dom!
Därför att det har börjat växa hår på dom!
-
- Levertransplanterad
Hellboy:
Det hjälper fan inte, då blir de illröda istället!
Det hjälper fan inte, då blir de illröda istället!
-
- Levertransplanterad
Hellboy:
Men som tur är så växer det bara hår på själva "bladen", det exploderar inget hår ur själva öronen ännu som tur är. Tror jag inte i alla fall.
Men som tur är så växer det bara hår på själva "bladen", det exploderar inget hår ur själva öronen ännu som tur är. Tror jag inte i alla fall.
-
- Levertransplanterad
Ja då får jag väl klippa det också, får väl använda en sådan där specialtrimmer för just det ändamålet. Det ska visst finnas sådana har jag hört.
-
- Levertransplanterad
Hellboy:
Inte vet jag? Det var syrran din som nämnde det en gång när jag var hos Rex.
Inte vet jag? Det var syrran din som nämnde det en gång när jag var hos Rex.
-
- Levertransplanterad
Hellboy:
Nä, jag tror inte hon hade köpt någon, hon bara nämnde att det fanns sådana.
Nä, jag tror inte hon hade köpt någon, hon bara nämnde att det fanns sådana.
HAHA, det här var fanimig den roligaste tråden den här veckan! Jag blev nästan upphetsad när rockan beskrev sin tvagningsprocedur, och raka öronen?? Hur fan går det till? 
Själv tillbringar jag så lite tid som möjligt i badrummet. Efter morgonpissningen tvättar jag händer och ansikte, går sen o äter, samt om jag hinner, borstar tänderna. Fast inte i 10 minuter, utan några snabba drag i vardera tandrad.
Jag rakar mig aldrig på morgonen utan när tillfället kommer upp. Då gör jag det efter duschningen då det är som enklast eftersom hårsäckarna rest sig och möjliggör en smärtfri rakning.
Nostalgiker som man är så använder jag en så där gammal hyvel med plats för ett rakblad. De är billiga och bra, även om de kan riva tag rätt rejält ibland...

Själv tillbringar jag så lite tid som möjligt i badrummet. Efter morgonpissningen tvättar jag händer och ansikte, går sen o äter, samt om jag hinner, borstar tänderna. Fast inte i 10 minuter, utan några snabba drag i vardera tandrad.
Jag rakar mig aldrig på morgonen utan när tillfället kommer upp. Då gör jag det efter duschningen då det är som enklast eftersom hårsäckarna rest sig och möjliggör en smärtfri rakning.
Nostalgiker som man är så använder jag en så där gammal hyvel med plats för ett rakblad. De är billiga och bra, även om de kan riva tag rätt rejält ibland...
Last edited by Långis on 21 Feb 2005, 01:25, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Morgonståndet är ju ofta ett problem också, pissa med ståkuk är inte alltid det lättaste och kräver en viss teknik. Avslappning är det som gäller.
-
- Levertransplanterad
Hellboy:
Nej det stämmer nog, vid närmare eftertanke så är det nog STÄNDIGT stånd som jag tvingas gå med dagarna i ända.
Jag vaknar med ståkuk och jag somnar med ståkuk.
Nej det stämmer nog, vid närmare eftertanke så är det nog STÄNDIGT stånd som jag tvingas gå med dagarna i ända.
Jag vaknar med ståkuk och jag somnar med ståkuk.
Först så går jag in på toaletten och pissar. Sen tvättar jag mig. sen går jag ut igen.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Site Admin
1. Svär, stänger väckarklockan och stiger upp
2. Pissar (stående om jag är morgonpigg)
3. Tvättar mig
4. Kokar kaffe
5. Hämtar tidningen
6. Dricker kaffe, äter en macka, läser tidningen
7. Bostar tänderna
8. Sätter in en snus, svär igen och åker till jobbet
Om ni undrar så klär jag på mig mellan punkt 3 och 4.
2. Pissar (stående om jag är morgonpigg)
3. Tvättar mig
4. Kokar kaffe
5. Hämtar tidningen
6. Dricker kaffe, äter en macka, läser tidningen
7. Bostar tänderna
8. Sätter in en snus, svär igen och åker till jobbet

Om ni undrar så klär jag på mig mellan punkt 3 och 4.
-
- Levertransplanterad
Det verkar inte vara någon här mer än jag som faktiskt är morgonpigg, eller?
Jag tycker att morgonen är den bästa tiden på dagen, oavsett om det är vardag eller helg och oavsett om jag ska iväg och jobba eller ut och motionera eller slappa framför datorn eller någon bok.
Morgonstund rockar helt enkelt!
Det finns egentligen inget skönare än att ge sig ut tidigt en maj eller junimorgon och jogga några kilometer samtidigt som solen går upp. Efter det så tar man en tallrik müsli och en fullkornsmacka med Allerumsost, dryck: Rykande hett kaffe utan socker och grädde.
När jag var ung så hände det att jag hade lite andra morgonrutiner - hårt krökande på ett ordentligt bakrus! Det hade också sin charm... Inget som jag saknar direkt men det var vad jag gillade att göra på den tiden. Det var något jag valde helt frivilligt och eftersom det kändes bra då så kan jag helt enkelt inte ångra det även om det naturligtvis inte är något som jag rekommenderar dagens ungdomar att syssla med.
Jag tycker att morgonen är den bästa tiden på dagen, oavsett om det är vardag eller helg och oavsett om jag ska iväg och jobba eller ut och motionera eller slappa framför datorn eller någon bok.
Morgonstund rockar helt enkelt!
Det finns egentligen inget skönare än att ge sig ut tidigt en maj eller junimorgon och jogga några kilometer samtidigt som solen går upp. Efter det så tar man en tallrik müsli och en fullkornsmacka med Allerumsost, dryck: Rykande hett kaffe utan socker och grädde.
När jag var ung så hände det att jag hade lite andra morgonrutiner - hårt krökande på ett ordentligt bakrus! Det hade också sin charm... Inget som jag saknar direkt men det var vad jag gillade att göra på den tiden. Det var något jag valde helt frivilligt och eftersom det kändes bra då så kan jag helt enkelt inte ångra det även om det naturligtvis inte är något som jag rekommenderar dagens ungdomar att syssla med.
Jo,jag håller med dig,morronen är bäst! Då ligger hela dagen framför dig,vad som helst kan hända! Tyvärr har på senare år sömn blivit alltmer viktigt så jag går inte upp i ottan om jag inte behöver. Kan ha med det faktum att man har ett arbete som tvingar upp en varenda jävla morron att göra...........