MeduzaRaggarn wrote:den senaste filmen jag såg va american pie beta house... den va fan kung
Var faktist den senaste filmen jag också såg Tycker att handlingarna i American Pie-filmerna kan vara lite sisådär. Fast de brukar vara rätt roliga på många ställen Brukar vara många fina damer i dem filmerna med Fast enligt mig finns det komedier som är bra mycket bättre.
E-M wrote:Var faktist den senaste filmen jag också såg Tycker att handlingarna i American Pie-filmerna kan vara lite sisådär. Fast de brukar vara rätt roliga på många ställen Brukar vara många fina damer i dem filmerna med Fast enligt mig finns det komedier som är bra mycket bättre.
joo de kan jag hålla med dej om... är ju roliga på endel ställen i filmerna sen brukar de ju va fina brudar med joo de finns mycket komedier som är bättre
Såg "Grannen" DVD´n från stora Beck boxen i går, det blev lite i mesta laget med 90 minuter grannen scener, fast det fanns några riktigt roliga från dom äldsta filmerna som det var länge sen jag såg + att det var några bortklippta scener från dom nya filmerna som var kul att se.
The Last Legion såg jag i söndags, den värsta skit jag sett på åratal. Utspelade sig under slutet av Västromartiden .
Såg däremot Arn för ett par dagar sedan. Blev positivt överraskad, kanske för att jag inte hade några förhoppningar om att den skulle vara bra. Men den var sevärd, fast man kunde gott ha kostat på sig lite mer scener från Jerusalemtiden.
I söndags så hyrde jag en film genom telias digital-tv box för första gången. Mr Books hette den och Kevin Costner och Demi Moore har huvud rollerna och jag kan verkligen rekomendera den. Den bästa film jag sett på ett tag faktiskt.
Senatse filmen jag såg var Charlie Chaplin - Guldfeber. Jag har faktiskt aldrig sett någon av Chaplins filmer förr, och jag tyckte den var ganska bra, speciellt med tanke på att filmen gjordes för mer än 80 år sedan.
Plöjde This is England i morse. En riktigt bra film om en 12-årig kille som hamnar med några äldre skinheads i den brytningstid då skinrörelsen övergår till att bli nationalistisk. England visas upp från sin finaste sida, riktigt fula människor i en riktigt nedgången stad under början av 80-talet.