Jag tycker att villa är att föredra, men då ska det inte vara i ett villakvarter med en liten plätt som gräsmatta.
Lägenhet, fy för den lede man hör folk gå runt i väggen intill, det är litet och jävligt, man har ingen tomt, gud vet vilka slödder som bott där innan en själv. Man kan inte bygga och skruva som man vill, man äger inte sitt boende.
Några fördelar med villa:
Stort, tomt, man kan göra vad fan man vill med den, inga idioter till grannar en meter intill ens boende.
Det kanske ska tilläggas att jag aldrig har bott i lägenhet. Men jag har varit och sovit i lägenheter ändå. Villa är klart bäst enligt mig.
Detta evinnerliga jävla lyxgnällande
Moderator: hakan
on 12/15/2008 at 22:22:37, E-M wrote:Jag tycker att villa är att föredra, men då ska det inte vara i ett villakvarter med en liten plätt som gräsmatta.
Lägenhet, fy för den lede man hör folk gå runt i väggen intill, det är litet och jävligt, man har ingen tomt, gud vet vilka slödder som bott där innan en själv. Man kan inte bygga och skruva som man vill, man äger inte sitt boende.
Stort, tomt, man kan göra vad fan man vill med den, inga idioter till grannar en meter intill ens boende.
Det kanske ska tilläggas att jag aldrig har bott i lägenhet. Men jag har varit och sovit i lägenheter ändå. Villa är klart bäst enligt mig. [/quote]Jag är helt på samma spår där
Det kanske ska tilläggas att jag aldrig har bott i lägenhet. Men jag har varit och sovit i lägenheter ändå. Villa är klart bäst enligt mig. [/quote]Jag är helt på samma spår där

on 12/15/2008 at 21:13:53, GammalHardrockare wrote: De flesta har tvättmaskiner i sina lägenheter . [/quote]
Ja du ser! Ingen jävel som vill krypa fram i nån kulvert flera hundra meter för att komma åt att tvätta.
Ja du ser! Ingen jävel som vill krypa fram i nån kulvert flera hundra meter för att komma åt att tvätta.
-
- Levertransplanterad
on 12/15/2008 at 22:22:37, E-M wrote: Lägenhet, fy för den lede man hör folk gå runt i väggen intill [/quote]
Åh fy fan. Ja det måste vara otäckt med en massa folk som går runt i väggarna.
Du tror inte det kan vara råttor, möss eller andra mindre djur som går omkring? Det borde ju vara lite för trångt inuti en vägg för att en normalstor människa skall kunna röra sej obehindrat kan man tycka.
Åh fy fan. Ja det måste vara otäckt med en massa folk som går runt i väggarna.
Du tror inte det kan vara råttor, möss eller andra mindre djur som går omkring? Det borde ju vara lite för trångt inuti en vägg för att en normalstor människa skall kunna röra sej obehindrat kan man tycka.
-
- Levertransplanterad
on 12/16/2008 at 15:52:03, Josey Wales wrote:Åh fy fan. Ja det måste vara otäckt med en massa folk som går runt i väggarna.
[/quote]
Var ett litet "beskrivningsfel" från min sida. Jag menar på andra sidan väggen. Vilket jag tror att du förstår. Men okej, jag förtjänade det där
[/quote]
Var ett litet "beskrivningsfel" från min sida. Jag menar på andra sidan väggen. Vilket jag tror att du förstår. Men okej, jag förtjänade det där

det konstiga med det hela handlade om nån familj som levde rikt och slösade inte länngre som nu handlar om villa eller lägenhet är bättre

on 12/16/2008 at 16:49:30, errrol wrote:det konstiga med det hela handlade om nån familj som levde rikt och slösade inte länngre som nu handlar om villa eller lägenhet är bättre
[/quote]Meduzaland i ett nöt skal. Fast jag tycker det varit oroväckande mycket on-topic i vissa trådar på sistone

-
- Levertransplanterad
on 12/16/2008 at 16:49:30, errrol wrote:det konstiga med det hela handlade om nån familj som levde rikt och slösade inte länngre som nu handlar om villa eller lägenhet är bättre
[/quote]
Det är så det är på ML.
Dynamiska och plastiska dikussioner för hela slanten.
Jag har varit med om att trådar som började handla om bögbröllops vara eller inte vara slirat ur spår och bara efter 10 inlägg handlat om päronglass i stället.
E-M:
jag kunde inte låta bli.

Det är så det är på ML.
Jag har varit med om att trådar som började handla om bögbröllops vara eller inte vara slirat ur spår och bara efter 10 inlägg handlat om päronglass i stället.
E-M:
jag kunde inte låta bli.
on 12/16/2008 at 20:33:29, Josey Wales wrote:Det är så det är på ML.
E-M:
jag kunde inte låta bli. [/quote]Eller när en diskussion om pizzabagare blev till en om ollonfärg
E-M:
jag kunde inte låta bli. [/quote]Eller när en diskussion om pizzabagare blev till en om ollonfärg
on 12/16/2008 at 20:40:00, ELN wrote:Eller när en diskussion om pizzabagare blev till en om ollonfärg [/quote]
man vet aldrig vad som kan hända på internet kan man väl säga
man vet aldrig vad som kan hända på internet kan man väl säga