Senast sedda film?
Senast sedda film?
Klassikern Psycho.
Köpte boxen med alla fyra filmerna för ett tag sedan.
Köpte boxen med alla fyra filmerna för ett tag sedan.
-
- Obotlig alkoholist
Senast sedda film?
Dirty Harry på tv4 film.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Den svarta nejlikan, en film om Sveriges ambassadör i Chile 1973. Bra film som dock kräver lite förkunskaper annars ska den tydligen uppfattas som tämlingen obegriplig eller rörig.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
[RaggarJojje"]Dirty Harry på tv4 film.
[/quote]
Dito
[/quote]
Dito
Senast sedda film?
Jag började se Wallander, byfånen i söndags, men jag skulle upp och jobba dagen efter, så jag orkade inte vara uppe och se hela.
Skitarna ska va' lika långa i år
Senast sedda film?
Jag såg den, den var väl sådär.
Senast sedda film?
Jag såg också byfånen wallander i söndags, vilken skit! Var riktigt kass, det enda av underhållningsvärde var att en kille på 4-5 år lät som filippa bark 

-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Rolf Lassgård är Wallander, utan honom blir det naturligtvis bara dynga.Eddie wrote:Jag såg också byfånen wallander i söndags, vilken skit! Var riktigt kass, det enda av underhållningsvärde var att en kille på 4-5 år lät som filippa bark![]()
Senast sedda film?
Mycket sant, hade inte sett en Wallanderfilm på några år och visste inte ens att han slutat spela. Får väl hoppas att han hoppade av efter att ha läst manus...Josey wrote:Rolf Lassgård är Wallander, utan honom blir det naturligtvis bara dynga.
-
- Obotlig alkoholist
Senast sedda film?
Exakt.Josey wrote:Rolf Lassgård är Wallander, utan honom blir det naturligtvis bara dynga.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Iblanf får man verkligen skylla sig. Jag såg nämligen Göta Kanal 2 igår. Jag hade givetvis inga förhoppningar om filmen, men helvete vad dålig den var. Det värsta skräp som producerats på årtionden. Vilken jävla tur att jag laddade hem skiten. Hade jag betalt pengar för eländet hade jag grämt ihjäl mig.
Senast sedda film?
Jo det var ingen höjdare, såg den på tv4 för ett par veckor sedan.
Senast sedda film?
Nej ettan var bättre.Tvåan var rätt ok tycker jag,men ingen jag skulle gått å köpt.Ska bli intressesant hur trean blir.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Du måste skämta.Andreas wrote: Ska bli intressesant hur trean blir.
Med tanke på hur usel tvåan var så ser jag mer fram emot en rotfyllning än ytterligare en uppföljare på Göta kanal
Senast sedda film?
Ja men det skulle inte handla om båtrace denna gången.Jag har inte stora förhoppningar men ska bli intressant,kul med gamla svenska skådisarJosey Wales wrote:Du måste skämta.
Med tanke på hur usel tvåan var så ser jag mer fram emot en rotfyllning än ytterligare en uppföljare på Göta kanal