Senast sedda film?
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Om de kan flytta från kanalen så kanske det kan bli något. Sällskapsresan höll ju i 5 filmer genom att byta omgivningar
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Det sista jag köpte hem och såg var boxen med Hedebyborna. Mycket bra!
Just nu håller jag på att kolla på en svensk serie som heter "Poliser" med bl a Johan Hedenberg som polis. Helt ok.
Köpte hela serien på DVD för bara 139 spänn.
Just nu håller jag på att kolla på en svensk serie som heter "Poliser" med bl a Johan Hedenberg som polis. Helt ok.
Köpte hela serien på DVD för bara 139 spänn.
Senast sedda film?
Det var väl därför den var ok antar jag?GammalHardrockare wrote:Köpte hela serien på DVD för bara 139 spänn.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Ikväll är det King Kong på Trean, den ska jag se.
Och innan Rex eller Josey kommer med någon spydig kommentar (de har ju som bekant börjat punktmarkera mig här på Meduza) så är det naturligtvis den NYA VERSIONEN som jag ska se.
Och innan Rex eller Josey kommer med någon spydig kommentar (de har ju som bekant börjat punktmarkera mig här på Meduza) så är det naturligtvis den NYA VERSIONEN som jag ska se.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
GammalHardrockare wrote: Och innan Rex eller Josey kommer med någon spydig kommentar (de har ju som bekant börjat punktmarkera mig här på Meduza)

Det värsta är att du antagligen verkligen tror det också.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Senaste filmen jag såg hette "Feed" och rekommenderas inte. Handlar om en polis som jagar sexäckel på nätet. I detta fall en sjuk psykopat som tänder på feta fruntimmer och som matar ihjäl dem.
Förutom att filmen bara var äcklig så var karaktärerna obehagliga, boven var naturligvis en jävla typ men så även polisen som skulle vara själva "hjälten".
Förutom att filmen bara var äcklig så var karaktärerna obehagliga, boven var naturligvis en jävla typ men så även polisen som skulle vara själva "hjälten".
Senast sedda film?
Kollade på "The Fist"igår natt.En film från en novell av Stephen King.
Handlade om vad som döljde sig i en dimma som kommer över en stad,så folket där blev fast i en affär,förutom dom som gick ut och blev dödade.
Tyckte den var dryg och inte hemsk som jag trodde den var.
Så nu blir det å slänga sig å kolla på "Outpost".
Handlade om vad som döljde sig i en dimma som kommer över en stad,så folket där blev fast i en affär,förutom dom som gick ut och blev dödade.
Tyckte den var dryg och inte hemsk som jag trodde den var.
Så nu blir det å slänga sig å kolla på "Outpost".
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
I går satt jag med en jättebalja glass och kolasås och avnjöt nya Rambo-filmen, jag kände mej på precis samma sätt som när jag var 13 och tittade på First blood 2.
Filmen var väl kort, en Ŋ timme till hade inte skadat. Men den var för jävla bra!
Blod gör sej bra på 42"
Filmen var väl kort, en Ŋ timme till hade inte skadat. Men den var för jävla bra!
Blod gör sej bra på 42"

Senast sedda film?
Jag såg ju som sagt Rambo på bio när den hade premiär, och jag håller med, jag var lika uppspelt som när jag såg First Blood part 2 på vår numera rivna biograf 
Såg faktiskt Rambo 3 där också

Såg faktiskt Rambo 3 där också

Senast sedda film?
Kollade på "The Eye"Inatt.
Den var inge bra,Jessica Alba som hade huvudrollen.Handlade om att hon hade varit blind sen hon va liten och nu fick hon tillbacka synen och började att se saker som inte fanns.
Den var inge bra,Jessica Alba som hade huvudrollen.Handlade om att hon hade varit blind sen hon va liten och nu fick hon tillbacka synen och började att se saker som inte fanns.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Den senaste filmen jag så var "No country for old men". Den var faktiskt riktigt seg, men den hade sina stunder och jag vill inte kalla den dålig. Fast den får dock inte mera än fem kukrunkare av 10.
Senast sedda film?
Kollade på "Lake dead"Inatt.
Den var helt ok,snygga babes var det med
Handlade om 3 systrar som fick ärva ett motell,va dom inte visste var ju att det var en galen incest familj där..åkte dit för att titta och det blev ju mer än bara titta.
Den var helt ok,snygga babes var det med

Handlade om 3 systrar som fick ärva ett motell,va dom inte visste var ju att det var en galen incest familj där..åkte dit för att titta och det blev ju mer än bara titta.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Senaste filmen jag såg hette Memento. Den var rätt bra, lite svår förstådd bara.
Last edited by E-M on 31 Mar 2008, 20:13, edited 1 time in total.
Senast sedda film?
Blev "27 Dresses" inatt,var ju tvungen att titta eftersom Malin Åkerman Och Katherine Heigl var med