Senast sedda film?
Senast sedda film?
Josey,vad handlar denna "O brother where art thou" om egentligen?
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Den är löst baserad på odyséen. Där George Clooneys rollfigur likt odysseues måste övervinna olika hinder för att komma hem i tid för att hindra att hans fru gifter om sej.rex wrote:Josey,vad handlar denna "O brother where art thou" om egentligen?
-
- Obotlig alkoholist
Senast sedda film?
Jag har sett båda "Arn" filmerna nu under jul, och jag blev faktiskt positivt överaskad av dom, trodde dom skulle vara sämre men dom var helt klart sevärda.
Har även sett nya "Indiana Jones" filmen, den tyckte jag däremot var dålig, mycket sämre än dom tre föregående som ju är riktigt bra.
Har även sett nya "Indiana Jones" filmen, den tyckte jag däremot var dålig, mycket sämre än dom tre föregående som ju är riktigt bra.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Jag såg den första Arn-filmen på TV häromdagen och jag tyckte den var alldeles för lång, den började bra men efter ett tag så kändes det som om hela filmen utspelade sej i slow motion.2meterhansson wrote:Jag har sett båda "Arn" filmerna nu under jul, och jag blev faktiskt positivt överaskad av dom, trodde dom skulle vara sämre men dom var helt klart sevärda.
Senast sedda film?
Såg "Skenbart - En film om tåg" här för några dar sen, skit rolig är den. Gösta Ekman som bög och klanterier på hög nivå bäddar för skrattsalvor

-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Ikväll är det E.T. på Fyran. Skulle tro att jag är den enda på hela planeten som faktiskt inte har sett den filmen.
Är den något att ha eller?
Är den något att ha eller?
Senast sedda film?
Tja,ja,den har ju en del år på nacken och vänder sig väl främst till barn,men visst är den rar 

Senast sedda film?
E.T en klassiker
Senast sedda film?
Vet du vad? Det tror jag ocksåhellboy wrote:En fikus kille som Rocker kommer att gilla E.T,det gör man om ens favoritfilm heter Titanic.

-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Filmen var rena dreten. Jag trodde ju att den skulle vara sådär sockrig, gullig och sentimental som ni skrev. Det var den inte. Bara dum. Orkade bara se halva. Sedan sket jag i alltihop, tog mig en runk och gick och lade mig.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Hellboy:
Ja! Titanic är den bästa filmen jag har sett hittills. Gladiator och Avgrunden är också bra.
En främling i familjen med DiCaprio och DeNiro är också jävligt bra.
Ja! Titanic är den bästa filmen jag har sett hittills. Gladiator och Avgrunden är också bra.
En främling i familjen med DiCaprio och DeNiro är också jävligt bra.
Senast sedda film?
GH: Forest Gump? Lord of the Rings? Pirates of the Carribean? Saw? De är de bästa jag sett...
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
ELN:
Forrest Gump är en riktig höjdarfilm! Men resten som du radade upp? Nä! Nä! Nä!
Forrest Gump är en riktig höjdarfilm! Men resten som du radade upp? Nä! Nä! Nä!
Senast sedda film?
A den ligger i topp, därför den första placeringen i uppräkningen
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Forrest Gump är en riktig kanonfilm!
Men den senast sedda filmen var... Fan nu kommer jag inte på vilken det var
Men den senast sedda filmen var... Fan nu kommer jag inte på vilken det var