Vad jobbar ni med?

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

genitalia
Periodare

Vad jobbar ni med?

Post by genitalia »

Äsch...inge å skämmas för jue Image Jag e oxå blyg Image

Uy: Så du ska lära brudar på op å skarva sladdar...stackars sate, lider nästan med dig *S*
rex
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by rex »

Ge fan i att flörta på forumet! Hellboy är inte bara blyg och känslig,han är gay också så det är ingen ide....nämnde jag att hans sambo hette Per-Erik?
ozzman
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by ozzman »

on 05/12/2006 at 09:25:59, rex wrote:Ge fan i att flörta på forumet! Hellboy är inte bara blyg och känslig,han är gay också så det är ingen ide....nämnde jag att hans sambo hette Per-Erik? [/quote]

Men för att gå i death metal spåret, så kallar Hellboy sin sambo för Death-Erik.
uy
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by uy »

Hellboy och Genitalia: Först ska jag berätta om mätinstrument och lite elsymboler, innan det blir dags för praktiskt. Tror det blir roligt att se när amatörer ska ska gör skarvsladdar och lampkontakter.
Skitarna ska va' lika långa i år
rex
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by rex »

Hellboy och Per,förlåt Death-Erik kommer upp till Dalsland på besök idag,jag brukar smyga in dom bakvägen*häpp* Image Vill inte ha in bögar så folk ser det.
genitalia
Periodare

Vad jobbar ni med?

Post by genitalia »

on 05/12/2006 at 09:25:59, rex wrote:Ge fan i att flörta på forumet! Hellboy är inte bara blyg och känslig,han är gay också så det är ingen ide....nämnde jag att hans sambo hette Per-Erik? [/quote]

Vem flörtar? Inte jag iaf, är totalt inkompetent på den fronten...i bästa fall kan jag dra till med: -Ska vi stå här å digga musiken eller ska vi knulla? Image

Btw, nån av er rävar som ska till SRF?

ozzman
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by ozzman »

on 05/14/2006 at 15:05:14, rex wrote:Hellboy och Per,förlåt Death-Erik kommer upp till Dalsland på besök idag,jag brukar smyga in dom bakvägen*häpp* Image Vill inte ha in bögar så folk ser det. [/quote]

Det kan man förstå, det måste vara lite kontroversiellt med så mycket manlig (nåja) kärlek på en gång
ronka
Periodare

Vad jobbar ni med?

Post by ronka »

Image Jag jobbar som ljudproducent & VoiceoverImage om vi nu ska återgå till ämnet Image För det var välan så den här tråden började Image
Last edited by ronka on 15 May 2006, 03:14, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by ozzman »

on 05/15/2006 at 03:12:36, Evert Lundin wrote: För det var välan så den här tråden började Image [/quote]

Att lyckas få en meduzalandtråd att sluta på samma sätt som den började har ungefär lika stor sannoliket som att få 7 rätt på lotto, 13 rätt på stryktipset och 7 rätt på V-75 samma dag.
ozzman
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by ozzman »

Ack ja. Men det funkar ändå hyggligt tycker jag.

Det är ganska kul att gå igenom gamla trådar och följa diskussionerna gå från ett mystiskt ämne till nästa lika mystiska ämne osv. osv..
E-M
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by E-M »

Japp, undra vilken tråd det är som har spårat ur mest i hela Meduzalands historia Image.
ozzman
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by ozzman »

on 05/15/2006 at 19:00:43, E-M wrote:Japp, undra vilken tråd det är som har spårat ur mest i hela Meduzalands historia Image. [/quote]

Någonstans i barens historia har jag en gång gjort en tråd med några riktiga kolossalurspårningar, tyvärr kommer jag inte i håg vad jag kallade den tråden.
ozzman
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by ozzman »

Den här var det visst.

http://meduzaland.suddenlaunch3.com/ind ... 1107347056

Det var bara ett fåtal exempel där men det går väl alltid att fylla på med fler.
E-M
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by E-M »

Där fanns en go kompott av urspårade trådar, kanske borde lägga till denna här tråden kom jag på nu Image.
uy
Levertransplanterad

Vad jobbar ni med?

Post by uy »

Men den tråd som snabbast spårat ur är väl Eddies tråd i förslagslådan?
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply