Vem efterfrågas?
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Vem efterfrågas?
Det var rätt ja. Bara att fortsätta.
Vem efterfrågas?
Rocksångare, gitarrist och låtskrivare född -49 och är fortfarande aktiv i samma band som han varit med sedan -62. Han är engelsman och har 8 barn.
-
- Levertransplanterad
Vem efterfrågas?
on 11/04/2008 at 22:23:05, Guitar Johnny wrote:Påtal om att inte förstå funktioner på foruemt.
Hur f*n gör jag för att ställa rätt klockan!
!
Nu har jag lyckats ställt till det så att den går ännu mer fel än vad den gjorde nyss. [/quote]
Det är direkt omöjligt. Det du får göra är att kolla upp i vilken tidszon klockan går rätt och sedan flytta dit.
Hur f*n gör jag för att ställa rätt klockan!

Nu har jag lyckats ställt till det så att den går ännu mer fel än vad den gjorde nyss. [/quote]
Det är direkt omöjligt. Det du får göra är att kolla upp i vilken tidszon klockan går rätt och sedan flytta dit.
Vem efterfrågas?
Klockan?! Vad fan ska man med klocka i forumet till..
Du har väl en på armen?!
Du har väl en på armen?!

Vem efterfrågas?
Jo, men klockan på armen talar bar om hur mycket klockan är i nutid. Den kan inte tala om hur mycket klockan var när ett inlägg skrevs för länge sedan. Därför vill man ha klocka i forumet, så man kan se när ett visst inlägg skrevs.
Skitarna ska va' lika långa i år
Vem efterfrågas?
on 11/05/2008 at 18:14:32, uy wrote:Jo, men klockan på armen talar bar om hur mycket klockan är i nutid. Den kan inte tala om hur mycket klockan var när ett inlägg skrevs för länge sedan. Därför vill man ha klocka i forumet, så man kan se när ett visst inlägg skrevs. [/quote]
Vilken bra förklaring! Du har inte funderat på att bli mentalvårdare?
Ärligt - vem bryr sig när ett inlägg skrevs på Meduzaland? Exakt på minuten? Har det någon som helst signifikans?
Vilken bra förklaring! Du har inte funderat på att bli mentalvårdare?
Ärligt - vem bryr sig när ett inlägg skrevs på Meduzaland? Exakt på minuten? Har det någon som helst signifikans?
Last edited by hakan on 05 Nov 2008, 18:37, edited 1 time in total.
Vem efterfrågas?
Jämför man inläggstiden med forum tiden vet man hur länge sedan de va, sen kollar man på sin vanliga klocka och så är det bara att räkna...
Ingen som ska gissa "min" person
Ingen som ska gissa "min" person

Vem efterfrågas?
Alldeles rätt Guitar Johnny, din tur

Vem efterfrågas?
kuk
Vem efterfrågas?
Runar Sörgard
Vem efterfrågas?
on 11/05/2008 at 21:27:59, Guitar Johnny wrote:Nej, det var tyvärr fel.
[/quote]
Hahaha.. kommer inte ens ihåg att jag skrev det!

Hahaha.. kommer inte ens ihåg att jag skrev det!

Vem efterfrågas?
Jag tror det gick till så att, datorn stod på, med forumet uppe. 

Vem efterfrågas?
En "hjälte" som förpestade Afonbladets läsare med sitt skrivande, han visade senare sitt rätta jag och åkte in för våldtäkt.
Vem efterfrågas?
Nej det var feeeeeeel 

Vem efterfrågas?
Det måste vara Billy Butt?