Eddie i P4
Eddie i P4
Synd att jag missade den. I ett annat program om humor som jag råkade höra förr så körde dem Timber.
Skitarna ska va' lika långa i år
Eddie i P4
Inte illa att den spelades på p4. Justden låten varju en hit utomlands också tror jag.... minns inte vem det var dock...
Eddie i P4
Det var Rene Shuman (osäker på stavningen) som fick en hit med den i HollandLångpanna wrote:Inte illa att den spelades på p4. Justden låten varju en hit utomlands också tror jag.... minns inte vem det var dock...
Eddie i P4
Trevligt. Själv hörde jag Volvo i P4 för några veckor sen.
Apråpå Rene Shuman´s version av Young Girls And Cadillac Cars, så tror jag den ska vara släppt på singel med Shuman då det begav sig (86 tror jag den kom). Såg den singeln på Tradera nån gång för länge sen. Shuman´s version är ju klart sämre än orginalet, men ändå kul att han spelade in den, och det tyder ju också lite på att nån utanför Sveriges gränser hade hört talas om Eddie.
Apråpå Rene Shuman´s version av Young Girls And Cadillac Cars, så tror jag den ska vara släppt på singel med Shuman då det begav sig (86 tror jag den kom). Såg den singeln på Tradera nån gång för länge sen. Shuman´s version är ju klart sämre än orginalet, men ändå kul att han spelade in den, och det tyder ju också lite på att nån utanför Sveriges gränser hade hört talas om Eddie.
-
- Levertransplanterad
Eddie i P4
Jo, förhoppningsvis. Men undra om Eddie fick någon credits för den.