Ibland måste man bara älska USA

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

http://www.expressen.se/index.jsp?a=746212

Föreställ er det här i Sverige och vilka reaktioner det skulle bli från hälsomaffia och mediadrev.

Only in America!

wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

Feta fula dumma amerikaner Image
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

Fan den burgaren ska man käka Image.
wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

Inte undra på att amerikaner är dumma. Världens fetaste folk.
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

Det är väl inte direkt så jag själv skulle svänga ihop en hamburgare + tillbehör men nu har jag ännu en sak jag måste göra i livet innan jag dör och det är att äta en av de här hamburgarna.
När jag då ändå är i USA så skall jag också passa på att ta mej till Dallas och gå på Traildust, ett steak-house som serverar en 4-pund steak (1.8 kg) wirh condiments.

Last edited by ozzman on 09 Nov 2006, 14:39, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

wiking wrote:Inte undra på att amerikaner är dumma. Världens fetaste folk.
Hade missat den här.
Feta, jajamnesann. Dumma, inte en chans.
Det finns inget annat land i världen som ens är i närheten av att vinna så många nobelpris som USA (jag tror inte ens att hela Europa tillsammans vinner hälften så många).
Ett flertal av världens absolut bästa och mest välrenommerade universitet ligger i USA.
Världsledande i antal patent.
Överlägset flest företag bland världens största.
wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

Jo feta människor är dummare, det är vetenskapligt bevisat. Såg en engelsk dokumentär om det bara för någon dag sedan.
Så många människor som bor i usa så bör det ju finnas en del smarta, det är ju ganska logiskt. Men att amerikaner är ett smart folk överlag, nej det är ett skämt så insnöade och dumma som dom är.
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

wiking wrote:Så många människor som bor i usa så bör det ju finnas en del smarta, det är ju ganska logiskt. Men att amerikaner är ett smart folk överlag, nej det är ett skämt så insnöade och dumma som dom är.
Om du tänker på banjospelarna som sitter och incestar i träsken i Alabama så är de nog inte särskilt klyftiga.
Nu är inte de särskilt representativa för USA som helhet.
Och insnöade förresten, jämför medleamerikanens kunskaper om USA med medel europeens kunskaper om Europa så är jag inte säker på att amerikanen är mest insnöad
wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

Visst är det gott med god mat, själv älskar jag god mat. Men tvivlar på att det är gott att vara så smäll fet så man nästan inte kan gå. Och amerikaner är det fetaste folket. Men är dom så dumma så dom vill vara så feta så inte mej imot, jag är inget amerika fan.
Kommer tyvärr inte ihåg vad programet heter men om jag kommer på det så ska jag post titeln på den här tråden.

Det är inte bara nere i träskmarkerna i Alabama som dom är insnöade.
wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

Argument för vad då?

Jag tycker inte det är snyggt med smala så kallde supermodeller exempelvis. Bättre med ett par kilo för mycket än för lite på en tjej. Men nu pratar jag om FETA folk, inte normal byggda.
Smala och lida av det? Kan man inte lida av att vara fet kanske?
rex
Levertransplanterad

Post by rex »

Den allmänna föreställningen bland Europeer är ju att Amerikaner är korkade,men då skall man komma ihåg att det är media och endast media som styr vår bild av hur Amerikanarna är.

Såvitt man inte själv varit där/har släkt osv naturligtvis.

Själv har jag väldigt svårt att tro att populationen i ett land som befolkats av de allra mest företagsamma i sina hemländer skulle vara mer korkad än de som blev kvar.
wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

on 11/09/2006 at 19:06:05, GM wrote:Den dokumentären läste jag om i Aftonbladets TV-guide samt att jag såg reklam för den, men jag såg endast någon minut av själva dokumentären. Den handlade väl om överviktiga barn som har det svårt i skolan har jag för mig, om det nu var samma dokumentär. Jag kan försöka ta reda på vad den hette.

Edit: Den gick på kanal 5 va? [/quote]

Jo den var det. Kanalen kommer jag inte ihåg men det kan vara Kanal5 ja.
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

Sedan kan man ju vända på det, hur intelligent är det att äta ihjäl sig och dö när man är 40?.

Sedan så finns det ju sådana som springer och tränar för att dom tycker att det är roligt.
Men jag håller med er, varför trötta ut sig i onödan?
Last edited by E-M on 10 Nov 2006, 19:17, edited 1 time in total.
Post Reply