När man trodde att feminsterna hade tömt sitt förråd av idiotiska påhitt så slår det till en tvättäkta idiot uppe i Umeå med, citat: "...ett inlägg i könsdebatten". Hoppas kärringfan får kronisk blåskatarr.
http://www.umea.expressen.se/Nyheter/1.624649
Gudrun Schyman vore väl en perfekt gäst på premiären, eller stjäl hon hela showen då?
Politisk konst
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Politisk konst

10 000 kronor och en flygbiljett. Det betalar skattebetalarna för att Itziar Okariz ska kissa på Norrlandsoperan under Madefestivalen

Politisk konst
Vad i helvete!?
Om något sådant idiotiskt hände i den kommun jag bor i skulle politikerna bli slaktade. Om de absolut nu måste ha någon kärring som ska pissa på scen kan de väl lika gärna ta dit någon fyllekärring från orten som gör det gratis.

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Politisk konst
Ja, jävlar!
Nog för att jag visste att folk i småstäder var svältfödda på underhållning men nån måtta får det väl vara.
De här citatet var helt fantastiskt:
" Hon står upp och kissar och hukar sig inte som en kvinna annars gör. Det kan nog hända att människor studsar till då, eftersom det liknar en man"
Däremot skall ju fröken Okariz själv ha en eloge, kan man livnära sej på att åka världen runt och urinera på operor så är man värd all beundran.
Om inte annat så visar det att man inte behöver gå på a-kassa. Är man lite framåt så kan man alltid försörja sej.
Vem vet, om hon lägger en riktig märla så kanske hon får 20'.
Nog för att jag visste att folk i småstäder var svältfödda på underhållning men nån måtta får det väl vara.
De här citatet var helt fantastiskt:
" Hon står upp och kissar och hukar sig inte som en kvinna annars gör. Det kan nog hända att människor studsar till då, eftersom det liknar en man"
Däremot skall ju fröken Okariz själv ha en eloge, kan man livnära sej på att åka världen runt och urinera på operor så är man värd all beundran.
Om inte annat så visar det att man inte behöver gå på a-kassa. Är man lite framåt så kan man alltid försörja sej.
Vem vet, om hon lägger en riktig märla så kanske hon får 20'.
Politisk konst
Gör det flera föreställningar varje dag? Hon kan ju få urinrörsinfektion, stackarn...
Undrar dessutom hur hon förebereder sig. 5 burkar folköl (gylfers) innan dagens första show?
Undrar dessutom hur hon förebereder sig. 5 burkar folköl (gylfers) innan dagens första show?
Politisk konst
Jag kan pissa på operan för 5000 spänn, halva priset och det är inte lite det.
-
- Levertransplanterad
Politisk konst
Haha, det var nog det löjligaste jag har läst på länge
. Det sorgliga är ju att skattebetalarna får betala haggan för att hon ska stå och pissa. Jävla idioti! Denna kommentaren tar ju fan priset: "Hon förbereder sig noga för att kunna kissa på det sätt hon kissar." Det är väl för helvete bara att pissa. Idiot.

-
- Site Admin
Politisk konst
Man skulle vända på steken och åka till umeå som mannen som kissar sittande: "Han står inte upp och kissar som män, utan sätter sig på huk och böjer ner ballen bakåt mellan låren så det ser ut som en kvinnas urinkaskad när strålen med högt tryck träffar rövhålet"