Curry Curry
-
- Levertransplanterad
Curry Curry
Ni vet det där radioprogrammet i P3 som Eddie var med i år 2000. När Eddie säger: "Om sossarna tycker jag inte alls nuförtiden om Tage Elander tycker jag däremot, det var en riktig social (klippt) .. halvnakna brudar på affischen.." o.s.v. Är det någon som har det som fattas där, alltså hela programmet?
Curry Curry
de flesta har nog en sådan version där det du snackar om saknas
Curry Curry
Versionen som finns ute är inspelad med en bandspelare mot radion (har jag för mig). Finns nog tyvärr ingen annan version och SR släpper inte infrån sig sin kopia...
Curry Curry
E-M wrote:Ni vet det där radioprogrammet i P3 som Eddie var med i år 2000. När Eddie säger: "Om sossarna tycker jag inte alls nuförtiden om Tage Elander tycker jag däremot, det var en riktig social (klippt) .. halvnakna brudar på affischen.." o.s.v. Är det någon som har det som fattas där, alltså hela programmet?
såvitt jag minns så sa han" han var en riktigt sosse, halv nakna brudar hade han på bilden och så fet och ritkigt slibig ut,"
-
- Levertransplanterad
Curry Curry
Precis men det är ju klippt när han säger social... Sedan pratar Eddie som SIN affisch.errrol wrote:såvitt jag minns så sa han" han var en riktigt sosse, halv nakna brudar hade han på bilden och så fet och ritkigt slibig ut,"