Angående fetisher...
Moderator: hakan
Angående fetisher...
Det är väl lika bra att jag kommer ut ur garderoben nu. Jag har en enorm fetish för rödhåriga. Här duger inte färgat, utan det skall vara fullt naturligt, gärna med tillhörande fräknar. Jag är fullständigt medveten om att jag går omkring och tänder på Pippi Långstrump-kopior och jag har egentligen ingen förklaring till hur denna fetish uppkommit. Vill nog inte veta egentligen, men så fort jag skådar ett readhead så blir jag fullkomligt galen. I mina ögon finns det inget vackrare.
Det brukar sägas att rödhåriga är vildare i sängen än andra och jag var länge mycket skeptisk till detta. "Att hårfärgen påverkar sexlusten är omöjligt"
Att sägnen var sann fick jag dock bekräftat efter en vild fest för en herrans massa år sedan - Mitt första och hittils enda readhead (de är svårfångade). Efter den lyckliga natten försvann alla mina tvivel - readheads är helt enkelt vildare i sängen än andra. Jag vet att jag läste en vetenskaplig artikel om detta rykte en gång, men minns tyvärr inte hur förklaringen löd. Konstigt är det, hur som helst. Nästan lika konstigt som min fetish.
Detta är väl egentligen en bunker-tråd, men nu vill jag att ni kommer ut ur ljuset, mina vänner - har ni någon fetish? Lack, läder, asiater eller kanske hundar? Vad det än är, så var så goda att träda fram!
Det brukar sägas att rödhåriga är vildare i sängen än andra och jag var länge mycket skeptisk till detta. "Att hårfärgen påverkar sexlusten är omöjligt"
Att sägnen var sann fick jag dock bekräftat efter en vild fest för en herrans massa år sedan - Mitt första och hittils enda readhead (de är svårfångade). Efter den lyckliga natten försvann alla mina tvivel - readheads är helt enkelt vildare i sängen än andra. Jag vet att jag läste en vetenskaplig artikel om detta rykte en gång, men minns tyvärr inte hur förklaringen löd. Konstigt är det, hur som helst. Nästan lika konstigt som min fetish.
Detta är väl egentligen en bunker-tråd, men nu vill jag att ni kommer ut ur ljuset, mina vänner - har ni någon fetish? Lack, läder, asiater eller kanske hundar? Vad det än är, så var så goda att träda fram!
Angående fetisher...

Last edited by ronka on 07 Aug 2007, 01:43, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Angående fetisher...
Långis:
Nja, inte för möe fräknar. Annars går det väl an
Nja, inte för möe fräknar. Annars går det väl an

-
- Levertransplanterad
Angående fetisher...
Eller snygga...
Angående fetisher...
Har aldrig hört detta påstående om rödhåriga förut...fascinerande! Det stämmer nog inte så bra på rödhåriga herrar...inte vad jag märkt iaf.
Vad gäller fetisher så är det ju självklart att alla har en eller flera i bagaget
Själv har jag väl en eller två
-> Lack å läder....I löööv the feeling
Sen att somliga gossar klär i det är ju inte fel heller.
->Pojkar med långt (riktigt långt)hår eller rakad skalle och skägg.
Har säkert fler...men det kan vi ta en annan dag *S*
Vad gäller fetisher så är det ju självklart att alla har en eller flera i bagaget

Själv har jag väl en eller två

-> Lack å läder....I löööv the feeling

->Pojkar med långt (riktigt långt)hår eller rakad skalle och skägg.
Har säkert fler...men det kan vi ta en annan dag *S*
Angående fetisher...
Kronofogden wrote:Jag har en konstig böjelse för flickor med knästrumpor, särskilt om de är vita! det ser så gulligt ut!

Angående fetisher...
nemäne, det ligger nåt i det. Knästrumpor är jäkligt sköna!Kronofogden wrote:Jag har en konstig böjelse för flickor med knästrumpor, särskilt om de är vita! det ser så gulligt ut!
-
- Levertransplanterad
Angående fetisher...
Räcker det med 70 centimeterGenitalia wrote:->Pojkar med långt (riktigt långt)hår

Angående fetisher...
LumberJack wrote:Räcker det med 70 centimeter![]()

Btw Långis...bär du knästrumpor ofta?? *fliin*
Angående fetisher...
ehum... blev lite fel där. Skuller på trötthet.Genitalia wrote:![]()
![]()
Btw Långis...bär du knästrumpor ofta?? *fliin*
Har just hittat en ny fetish - tandställning!
Jag börjar väl bli så gammal att det nästan kan räknas som gubbsjuka då kvinnor i min ålder oftast inte begåvats med tandställning. men det finns undantag. en tjej på jobbet ~20 har begåvats med detta atribut. Hon har dessutom rött hår så det är nära att gå för mig varje gång vi möts i korridoren

Last edited by Långis on 08 Aug 2007, 20:44, edited 1 time in total.
Angående fetisher...
Knästrumpor och tandställning, hmmmmmm 
Låter lite farligt det här, hoppas inte du smyger i lekparkerna

Last edited by wiking on 08 Aug 2007, 22:14, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Angående fetisher...
on 08/08/2007 at 22:13:33, wiking wrote:Knästrumpor och tandställning, hmmmmmm 
[/quote]
Vad grovt!

[/quote]

Angående fetisher...
Tandställning....well alla har vi våra små egenheter *lol* Hade en i min gymnasieklass som råkade ut för ett missöde när han dejtade en me "räls", stackaren fick dazen skinnflådd mer eller mindre 

-
- Levertransplanterad
Angående fetisher...
on 08/08/2007 at 23:54:17, Genitalia wrote:stackaren fick dazen skinnflådd mer eller mindre
[/quote]
Aj, aj, AJ!
Jag har väl ingen direkt böjelse åt något direkt håll. Jag är nöjd, om folk utav det motsatta könet ens svarar på tilltal. Men det är ju rätt grannt med fruntimmer med rejäla former, förstås. Breda höfter och lår, He, he!

Aj, aj, AJ!

Jag har väl ingen direkt böjelse åt något direkt håll. Jag är nöjd, om folk utav det motsatta könet ens svarar på tilltal. Men det är ju rätt grannt med fruntimmer med rejäla former, förstås. Breda höfter och lår, He, he!

Angående fetisher...
svar på tilltal.. låter som en polare som var skitfull och vinka till två brudar som gick förbi, de vinkade tillbaka så han blev skitglad och skrek "halva inne!"
de skrek tillbaka "det kan ju du tro"
hade du myst då retepnoslack?

de skrek tillbaka "det kan ju du tro"
hade du myst då retepnoslack?