men fasen va härligt där låg jag tillsammans med världens underbaraste kvinna fan det var länge sedan det pirrade så här i mig

Moderator: hakan
vem skulle d varit isåfallLångpanna wrote:Jäklar så trevligt!
Trodde ett tag att det var nån här på forumet. Skulle inte vara helt fel med ett alldeles eget forumpar, men då är väl risken stor att du skulle få "komma ut" samtidigt då testosteronhalten är löjligt hög
Kul för dig iallalfall!
...ja, det är ju den stora frågan...Evert Lundin wrote:vem skulle d varit isåfall![]()
![]()
Kronofogden wrote:Bara sov? Eller något mer?![]()
Med viss risk för att pajja stämningen....men sen när det blev detta ett hinder? Har jag missat nått?Evert Lundin wrote:hon hade "röda faran" så d blev bara sova
![]()
Där har du iofs en poäng....men hon kan ju fortfarande ge oralsexKronofogden wrote:Det kan bli blodigt i sängen. Har själv varit med om det. Och oralsex är ju inte att tänka på!
Jag är i hans sits, men det är en helt och hållet privat sak...grr wrote:Skål! Finns ett par andra gamla gubbar här som ööh, gärna varit i din sits... Eller inte vet jag. Det där får ni stå för själva, GM och Långis...
Men för jävelen........GRATTIS Evert förresten!Genitalia wrote:Med viss risk för att pajja stämningen....men sen när det blev detta ett hinder? Har jag missat nått?![]()