Bonde söker fru
-
- Levertransplanterad
Bonde söker fru
Sitter och kolla på det nu. Nu ska ni få höra: Bonnatwist spelades i säkert en och en halv minut när en bonde åkte vattenskidor! Det var väldigt roligt och oväntat.
Vet att det finns en tråd om detta men kunde inte hitta den. Postar den här sålänge, den kan ju flyttas senare.
Vet att det finns en tråd om detta men kunde inte hitta den. Postar den här sålänge, den kan ju flyttas senare.
Bonde söker fru
Japp det var roligt å höra den 
Det var Karl-Petter som åkte vattenskidor

Det var Karl-Petter som åkte vattenskidor
Last edited by Andreas on 05 Dec 2007, 22:38, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Bonde söker fru
Japp, fast skrev "en bonde" för att de andra som inte kollar på det ska bli förvirrade 

Bonde söker fru
Ja, jag har ju ingen tv så jag har inte sett programmet. Kommer det läggas upp på nätet sen så en annan får se eller har nån möjlighet att fixa upp den på nåt sätt?
Bonde söker fru
Haha ok,då är jag med 

-
- Obotlig alkoholist
Bonde söker fru
Jag har också sett det. 

-
- Levertransplanterad
Bonde söker fru
Tror inte att det går att se på nätet. Kolla i en TV-tablå, det borde ju gå i repris någon dag. Du kanske kan kolla hos någon kompis eller så.Långpanna wrote:Ja, jag har ju ingen tv så jag har inte sett programmet. Kommer det läggas upp på nätet sen så en annan får se eller har nån möjlighet att fixa upp den på nåt sätt?
Bonde söker fru
Finns att ladda ner på bl.a piratebits
-
- Levertransplanterad
Bonde söker fru
Just det ja, tack Andreas.
Ska se om jag kan få ned det och klippa ut när låten är. Sådant är ju roligt att ha.
Ska se om jag kan få ned det och klippa ut när låten är. Sådant är ju roligt att ha.
Bonde söker fru
Np 
Ja det kan va roligt å ha,har laddat hem det avsnittet själv,alltid kul att få se lite Säffle i teven

Ja det kan va roligt å ha,har laddat hem det avsnittet själv,alltid kul att få se lite Säffle i teven

Bonde söker fru
Ja, det vorde snällt om nån kunde klippa ut det. piratebits har jag ingen användare på och orkar inte skapa nån för tillfället...
-
- Levertransplanterad
Bonde söker fru
Det är ju så typiskt, när jag skulle logga in så fungerar det inte. Skulle skapa en recover, då får jag meddelande om att min mailadress inte finns i databasen. Verkar som att jag har blivit bannad eller nåt 

Bonde söker fru
Hmm låter konstigt..du kanske inte har vart inne där på ett tag för dom kan ju rensa bort konton efter ett visst antal dagar,lite olika på olika sidor...
-
- Levertransplanterad
Bonde söker fru
Jo troligtvis är det något sådant. Var ett bra tag sedan jag var inne.
Bonde söker fru
Detta missade jag totalt, inklusive denna tråden 
Kul att nån kanal "vågar" använda Eddie´s låtar i TV, för en gångs skull.

Kul att nån kanal "vågar" använda Eddie´s låtar i TV, för en gångs skull.