Frugan gillar att se spektaklet. Fick självmordstankar efter två låtar, efter fyra så rymde jag till datorns värld.
Melodifestivalen
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Melodifestivalen
Ja, det är ingen tillfällighet att jag sitter här och skriver dynga en Lördagkväll.
Melodifestivalen
Kan vara kul att se Christer Sjögren, inte för att jag gillar gubbfan, utan för att han är så malplacerad i tävlingen att det nästan blir komiskt.
Men jag har ingen tv. Inget jag direkt sörjer, om man säger så..
Men jag har ingen tv. Inget jag direkt sörjer, om man säger så..
Melodifestivalen
Gubbfan
?
Jag älskar Kristus Sjögern.

Jag älskar Kristus Sjögern.
-
- Levertransplanterad
Melodifestivalen
Långpanna:
Ingen TV? Varför inte då? Hur klarar du dig? Dator och TV är ju ett måste i hemmet. Säng, spis osv kan man klara sig utan i nödfall men fan inte dator och TV.
Nu får du faan i mig pallra dig iväg och köpa en TV. Tänk om du får med dig ett fruntimmer hem någon gång och så har du inte TV. Vad fan ska hon tro?
Ingen TV? Varför inte då? Hur klarar du dig? Dator och TV är ju ett måste i hemmet. Säng, spis osv kan man klara sig utan i nödfall men fan inte dator och TV.
Nu får du faan i mig pallra dig iväg och köpa en TV. Tänk om du får med dig ett fruntimmer hem någon gång och så har du inte TV. Vad fan ska hon tro?
Melodifestivalen
Det finns nån tråd här nånstans där jag svär mig blind över den dåliga mottagningen i det digitala nätet. Där nånstans kände jag att det fick vara nog.GammalHardrockare wrote:Långpanna:
TV-apparaten hade blivit en allt för stor del av mitt liv och jag slösade bort det mesta tiden på att slötitta på hjärndöda program som inte gjorde nån människa glad.
Jag trodde att det skulle bli svårt att lägga av, just därför att jag såg tv:n som en naturlig del av hemmet, men det gick ganska bra. Ingen abstinens alls... Som jag känner det nu så kommer det dröja innan en TV hittar in i mitt hem igen.
Last edited by Långis on 10 Feb 2008, 11:41, edited 1 time in total.