Verkar som Eddie meduza
eller errol gillar Pripps Blå
Vet inte hur man klistrar in en bild här utom ni får söka själva .
en låt jag lyssna på youtube mins inte vilken
då är han i studion och håller i en hammare och siktar mot en knapp . Titta till höger där står två pripps blå .
ett skivomslag då han föreställer däckad vid soptunna står det fullt i blåa burkar . Pripps export III det är pripps blå det
En bild då han sitter med leila i kna och har en öl i hand = Pripps blå
Gulf wrote:Verkar som Eddie meduza
då är han i studion och håller i en hammare och siktar mot en knapp . Titta till höger där står två pripps blå .
ett skivomslag då han föreställer däckad vid soptunna står det fullt i blåa burkar . Pripps export III det är pripps blå det
Jo jag förstår precis vad du menar och vilka bilder du syftar på
Har ej lagt märke till det innan, du verkar ha bra koll som jag märker
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Gulf wrote:Jag gör som Errol i dag .
Tar mig nån Pripps blå
Herrejisses, dig gillar jag, du e positiv o du lägger märke till de' som ingen annan gör o du skriver inlägg o e trevlig, hoppas du stannar länge på de' här forumet
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Tackar Per det var förbannat fint skrivet
det värmde
Natturligtvis tycker jag lika om dig och de andra här !
Jag har fått mycket fin info från detta forumet och hittat och fått låtar genom eder som jag tidigare inte hört .
Lika roligt är det om man själv kan bidraga med nått
Tack för det ! som översten sa till fennrik Lundin
Eller var det Hennrik öö skit i de ni fattar
( Sveriges kompani )
Gulf wrote:Tackar Per det var förbannat fint skrivet
det värmde
Natturligtvis tycker jag lika om dig och de andra här !
Jag har fått mycket fin info från detta forumet och hittat och fått låtar genom eder som jag tidigare inte hört .
Lika roligt är det om man själv kan bidraga med nått
Tack för det ! som översten sa till fennrik Lundin
Eller var det Hennrik öö skit i de ni fattar
( Sveriges kompani )
Samtalet gick nåt i stil med:
Översten: Fänrik Lundin!
Lundin: Ja kapten!
Översten: Vad gör Fänrik Lundin i krigstid om Fänrik Lundin får syn på en fiende?
Lundin: Ja jag tar tag i nacken på han så här fort!
Översten: Aj aj aj
Lundin: Och sen ger jag han en jävla högerkrok!
Översten: Uääärgh! Det är, det är bra Lundin, det blir en veckas permission!
Lundin: Tack för det!
Vill minnas att det är en pripps-burk han håller i i ett repotage i Aktuell Rapport från 1996 också. Pripps verkar onkeligen ha varit något av en favorit
Här ser det ut att vara massa andra Öl sorter .
1.20 in så ser det ut som han tänker ÅÅÅ drack jag ur denna med FAN ! Finölen !!
Fast det lär väll vara arangerat men ändå ! Taget ur the real life ändå säkert
Föresten ser nu att det liknar mera en vinflaska .
Nått dyrt årgångsvin som rök kanske
Gulf wrote:Verkar som Eddie meduza
Efter som Errol kom ifrån Örgryte i Göteborg,där dom gjorde "Preppens" öl d.v.s Pripps bryggeri låg i Högsbo industri område lite innan Västra Frölunda.
Han var ju först Göteborgare som jag är det inte så konstigt att han gillade Pripps Blå Öl. givet ju
Men lika hemma kär var han inte och köppte en Volvo i stället för Opel som han verkar föredra .
Fast Volvo är väl dyrare och då fick han väll mera pengar över till brännvi eller nej jag menar mera pengar över till studion som i denna förklaringen typ i början här