Jag hade tänkt skicka ett mail till Ultima Thule..
-
- Levertransplanterad
......om de kan släppa ut fler fyllekalas-skivor och då behöver jag förslag(helst från kassetterna) som jag kan skicka till dom 

Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
-
- Levertransplanterad
Tycker att de borde vara med flera åtar i från E.Hitler & Luftkaffe Nr.2 som tex Jag vill runka balle(version 2), Rååånka Kuk, Hakan, Nu har jag Knullat Morsan, mm,
-
- Levertransplanterad
Det var ju någon, som startade en tråd med en lista på alla kassettinspelningarna, som inte varit med på skiva. jag föreslår, att du kopierar denna och skickar iväg till "Ultima Thule" och låter dom välja och vraka.
Jag tror dock inte det kan komma fler "Fyllekalas" i dagsläget. Jag skickade en förfrågan, om dom skulle trycka upp nya exemplar utav de redan utgivna (Det saknas 8 stycken i min samling). Svaret blev, att dom väntade på ett svar och tillstånd ifrån Familjen Norstedt.
Jag tror dock inte det kan komma fler "Fyllekalas" i dagsläget. Jag skickade en förfrågan, om dom skulle trycka upp nya exemplar utav de redan utgivna (Det saknas 8 stycken i min samling). Svaret blev, att dom väntade på ett svar och tillstånd ifrån Familjen Norstedt.
-
- Obotlig alkoholist
Det har redan gjorts, men de har inte ens tryckt upp de gamla som de lovat, problem med rättigheter och sådant skit.
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
-
- Levertransplanterad
Jag tror jag väntar med det mailet....håller med er, jag bör vänta med det, fast vem vet...de kanske redan har fler fyllekalas-skivor på gång, fast som sagt var....jag väntar med mailet.......
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Att be om fler fyllekalas-skivor tycker jag är rätt meningslöst. Då ser jag hellre att någon hade gett ut kassetterna i sin helhet på cd istället.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Obotlig alkoholist
Håller nog med.
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.