_
-
- Levertransplanterad
Poison
Det gjordes TV-reklam för en skiva med gamla rocklåtar som gjorts om till discoversioner för ett tag sen.
Jag grät när jag såg den reklamen, dagens "musik"industri ryggar tydligen inte för någonting.
Jag grät när jag såg den reklamen, dagens "musik"industri ryggar tydligen inte för någonting.
Poison
Guitar Johnny wrote:är ju en bra låt med Alice Cooper. Jag har den inte men har hört den på radio och hos vänner, så när min syster berättade att hon hade den blev jag överlycklig. Sen när jag skulle lyssna på den var det någon techno låt med nån tjej som sjöng poison. Hon hade ju förstört låten helt!
Är det någon mer här på forumet som hört denna skitversion av poison?
Samla ihop er i en bunt och hata!
hörde början av denna låt igår men hörde inte mer men den verkade inte bra
Poison
Ej hört, men det låter som skräp...
Orginalet med Alice Cooper är ju som sagt bra. Finns på plattan "Thrash" från 1989 om jag minns rätt.
Poison är även bra låtar med Venom och Motörhead.
Populär låttitel.
Däremot BANDET Posion från USA, är inte heller särskilt bra. Inte superdåliga, men nära på...
Orginalet med Alice Cooper är ju som sagt bra. Finns på plattan "Thrash" från 1989 om jag minns rätt.
Poison är även bra låtar med Venom och Motörhead.
Populär låttitel.

Däremot BANDET Posion från USA, är inte heller särskilt bra. Inte superdåliga, men nära på...
Last edited by overkill on 04 May 2008, 23:53, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Poison
Fanns det inte en svensk hårdrocksgrupp under åttiotalet som hette Trash och som gjorde en jävligt bra låt som hette "Boogie Woogie man" eller något liknande?Det var med plattan Trash
Ha! Ha! Jodå, jag hade rätt!
http://www.youtube.com/watch?v=qBiAEo5rTg8
Last edited by gammalhardrockare on 06 Aug 2008, 07:39, edited 1 time in total.