på alla tiders fyllekalas 11 så finns slicka en fitta (live) med.
detta är ju precis samma låt som ta mig i röven botsett från texten då.
nån som vet om slicka fitta versionen är en låt från början eller nåt som bara blev under en live spelning
ta mig i röven / slicka en fitta
Luftwaffe 3 Del 1
tackar.
blir nästan lite trött på mig själv.. lyssnar alldeles för lite på min gamla kassetter.
har under hela dagen stört mig på en annan gammal kassett jag haft. (har rotat på vinden men har nog tyvärr inte kvar den)
en kopia förvisso men på denna fanns en del godis.
bland annat nån flygstrid med e. hitler där bandspelaren med bakgrundsljudet stänger av sig mitt i alltihopa.
även avslutningssnacket skulle jag vilja ha tag på igen (kanske rent av finns med på nåt annat band men som jag missat).
han sitter iaf i avslutningen och pratar med väldigt ljus röst om att dom kommer tillbaka nästa vecka eller kanske nästa år, sen sticker han sig på fingret och ojar sig en stund
blir nästan lite trött på mig själv.. lyssnar alldeles för lite på min gamla kassetter.
har under hela dagen stört mig på en annan gammal kassett jag haft. (har rotat på vinden men har nog tyvärr inte kvar den)
bland annat nån flygstrid med e. hitler där bandspelaren med bakgrundsljudet stänger av sig mitt i alltihopa.
även avslutningssnacket skulle jag vilja ha tag på igen (kanske rent av finns med på nåt annat band men som jag missat).
han sitter iaf i avslutningen och pratar med väldigt ljus röst om att dom kommer tillbaka nästa vecka eller kanske nästa år, sen sticker han sig på fingret och ojar sig en stund
Det är nog den här Greatest Hits kassettenFelix wrote:tackar.
Det är Flygstriden över Timbukti, Greatest Hits.Felix wrote:bland annat nån flygstrid med e. hitler där bandspelaren med bakgrundsljudet stänger av sig mitt i alltihopa.
Det är Sadistklubben på Lufwaffe Nr3 del 2.Felix wrote:han sitter iaf i avslutningen och pratar med väldigt ljus röst om att dom kommer tillbaka nästa vecka eller kanske nästa år, sen sticker han sig på fingret och ojar sig en stund
Skitarna ska va' lika långa i år
kände på mig att jag hade kassetterna redan 
lyssnar inte tillräckligt ofta på dom helt enkelt. kan ju ha nåt att göra med att jag inte har nån fungerande bandare i nuläget.
klart att dom finns i digtal form men jag har inte orkat kolla det

lyssnar inte tillräckligt ofta på dom helt enkelt. kan ju ha nåt att göra med att jag inte har nån fungerande bandare i nuläget.
klart att dom finns i digtal form men jag har inte orkat kolla det