Trevlig midsommar!
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Trevlig midsommar!
Nu ska ni ha en riktigt trevlig midsommar. Själv tänkte jag stanna hemma denna midsommar, så det blir väl att grilla litet och dricka en och annan läskande maltdryck 

Trevlig midsommar!
Samma här,lugnt och stilla.....
Glad Midsommar!!
Glad Midsommar!!

Trevlig midsommar!
Detsamma, detsamma
Det blir bufest i en liten bustuga för min del. Har köpt en flaska Sambuca och en ask tändstickor, så det blir nog bra...

Last edited by Långis on 24 Jun 2005, 14:03, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Trevlig midsommar!
Rex:
Fan, jag ska nog iväg någonstans men jag håller mig nog nykter. Tänkte åka omkring och kolla på fyllan istället.
Blev bjuden på fest idag men jag skiter i det. Det var ingen äkta fyllefest utan även med tillhörande lekar, dans, mat och annat trams och det är inte riktigt min grej.
Trevlig midsommar på er!
Nähä! Det menar du inte?!Samma här,lugnt och stilla.....
Fan, jag ska nog iväg någonstans men jag håller mig nog nykter. Tänkte åka omkring och kolla på fyllan istället.
Blev bjuden på fest idag men jag skiter i det. Det var ingen äkta fyllefest utan även med tillhörande lekar, dans, mat och annat trams och det är inte riktigt min grej.
Trevlig midsommar på er!
Trevlig midsommar!
Blir väl som igår, åker ut till landet för att hålla på med bilen och så kommer man hem skitfull.
Glad midsommar på er förresten
Glad midsommar på er förresten
Last edited by Eddie on 24 Jun 2005, 14:47, edited 1 time in total.
Trevlig midsommar!
Samma här! Bufest var det.Spekpanna wrote:Detsamma, detsammaDet blir bufest i en liten bustuga för min del. Har köpt en flaska Sambuca och en ask tändstickor, så det blir nog bra...
-
- Levertransplanterad
Trevlig midsommar!
Tillbringade min midsommar i en lastbilshytt vid ett Burger King utanför Osnabrück. Det blev tre groggdjävlar. Surt, men nån jävel måste hålla igång flyttlogistiken i Europa...