Vad har hänt?

Här kan du skriva utan att logga in
Post Reply
uy
Levertransplanterad

Vad har hänt?

Post by uy »

Är Meduzalands medlemmar fortfarande fyllsjuka efter midsommar? Det har inte varit så mycket aktivitet på forumet på ett tag nu.
Skitarna ska va' lika långa i år
Eddie
Obotlig alkoholist

Vad har hänt?

Post by Eddie »

Nästintill, har mått skitskumt de senaste dagarna, har känts som jag har druckit massa dagen innan, sedan går det över till kvällen för att komma tillbaka nästa morgon. Inte alltför kul att jobba då.
rex
Levertransplanterad

Vad har hänt?

Post by rex »

Nja,lite hektiskt såhär på sommaren så forumtiden blir lidande dessvärre.....
Långis

Vad har hänt?

Post by Långis »

Mycket bilmek för min del, sen är jag ute mycket... på dagarna är jag sysselsatt med ett sånt där fånigt låtsasjobb via arbetsförmedlingen...
Jungbacka Erik
Site Admin

Vad har hänt?

Post by Jungbacka Erik »

För min del har det varit tapetserande och en massa kalas och bjudningar. Nästa vecka blir det litet lugnare på tapet / kalasfronten Image
uy
Levertransplanterad

Vad har hänt?

Post by uy »

Guest-Fylla wrote:
Image
Eddie
Obotlig alkoholist

Vad har hänt?

Post by Eddie »

Spekpanna wrote:Mycket bilmek för min del, sen är jag ute mycket... på dagarna är jag sysselsatt med ett sånt där fånigt låtsasjobb via arbetsförmedlingen...
Bilmek har jag tröttnat på nu några dagar, en polare ringde först efter sex och bad mig avboka hans besiktningstid eftersom han kom på att bilen som skulle besiktas inte var klar för besiktning...

När jag väl kommer hem och ska avboka så fungerar det inte och talsvaret fungerar inte heller, eftersom han jobbade så var det bara för mig att panikmeka. Fixa el, säten och hastighetsmätarvajer. Kom igång först vid nio och kom hem igen vid halv två, mycket roligt när man ska upp sju dagen efter.
lumberjack
Levertransplanterad

Vad har hänt?

Post by lumberjack »

Själv har jag jobbat som ett svin, 21 dagar i rad på annan ort. Borde ge ungefär lika många fina tusenlappar i långlädret. Vette fanom det är värt det, känns det om nu i alla fall. Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Vad har hänt?

Post by gammalhardrockare »

Lumberjack:

Vilken ort och med vad?
Du har möjligtvis inte jobbat på oljeraff? Det gjorde jag för flera år sedan under perioder och så mycket pengar har jag aldrig tjänat i hela mitt liv!
Last edited by gammalhardrockare on 10 Jul 2005, 22:51, edited 1 time in total.
lumberjack
Levertransplanterad

Vad har hänt?

Post by lumberjack »

GammalHardrockare wrote:Lumberjack:

Vilken ort och med vad?
Du har möjligtvis inte jobbat på oljeraff? Det gjorde jag för flera år sedan under perioder och så mycket pengar har jag aldrig tjänat i hela mitt liv!
Har varit ute och kört flytt på så pass exotiska ställen som Bordeaux, Paris, Lille, Stockholm, Göteborg, Lidköping, Härnösand, Sundsvall, Sollefteå, Delsbo och en massa andra ställen. Firade midsommar på en parkering utanför ett Burger King i Tyskland... Värmeutslag och muskelvärk är livet.
uy
Levertransplanterad

Vad har hänt?

Post by uy »

Guest-Gangland 69 wrote:WEEEEEEEEED!
Om du är intresserad av ogräs kan du få rensa blomrabatterna hemma hos mig. Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Vad har hänt?

Post by gammalhardrockare »

Zup nigga?
Nåra homies här?

WEEEEEEEEED!
Tala om att ha hamnat på helt fel forum! Hade det varit möjligt så hade vi antagligen lynchat dig för länge sedan! Image
rex
Levertransplanterad

Vad har hänt?

Post by rex »

Image Jaja,säkert en snorvalp till "Wigger" han vet inte bättre....
ozzman
Levertransplanterad

Vad har hänt?

Post by ozzman »

Jag är helt övertygad om att gangland 69 är en riktig tvättäkta "homie" straigt outa Compton. Mycket bling-bling och bitches all over.

Eller vänta nu...
Vi gör om gör rätt:
Jag är helt övertygad om att Gangland 69 är en finnig snorunge från Dynggrepe som smygtittar på sin syrra i duschen, runkar till Slitz och har svår acne.
Post Reply