Peugeot!
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Peugeot!
Min förra bil var en Volvo 440. Var ganska nöjd med den, förutom att alla plastdelar i inredningen tenderade att förtvina, och gå sönder när man rörde vid dom (made in Holland). Nu kör jag Renault Scénic, och det är nog den bästa bil som någonsin har tillverkats 

-
- Levertransplanterad
Peugeot!
Ingen som vet vilken Peugeotmodell som Hellboyen har köpt?
-
- Levertransplanterad
Peugeot!
Hellboy:
Jaha, så du har kvar gubbilen då alltså?
Jaha, så du har kvar gubbilen då alltså?
-
- Levertransplanterad
Peugeot!
on 08/07/2005 at 11:44:22, rex wrote:Ja för tusan! Renault rockar minst lika hårt som Peugeot
[/quote]
Renault har ju sedan länge ett visst samarbete med Volvo så det har nog bidragit till att Renault iaf är i närheten av något som kan kallas kvalitet.
Rockarn:
Jag tror att Volvo har åtminstone 4-5 serieproducerade bilar som kör skiten ur vad än Peugeot kan frambinga i form av serieproducerade bilar, så vad som är gubbbil eller inte kanske kan diskuteras.

Renault har ju sedan länge ett visst samarbete med Volvo så det har nog bidragit till att Renault iaf är i närheten av något som kan kallas kvalitet.
Rockarn:
Jag tror att Volvo har åtminstone 4-5 serieproducerade bilar som kör skiten ur vad än Peugeot kan frambinga i form av serieproducerade bilar, så vad som är gubbbil eller inte kanske kan diskuteras.
-
- Levertransplanterad
Peugeot!
on 08/08/2005 at 00:26:46, hellboy wrote:ozzman: efter som rocker är en gammal gringubbe måste det vara hans bil som är en gubb bil.
[/quote]
Det måste vara så det är.
Då var den saken utredd och diskussionen slut
Volvo är rock och Peugeot är dansband

Det måste vara så det är.
Då var den saken utredd och diskussionen slut

Volvo är rock och Peugeot är dansband