TV-kort
-
- Levertransplanterad
TV-kort
Rex:
Nä, men samlade är ju inte bara ett självändamål, skivorna fungerar ju även som en "back-up" om något skulle hända.
Som det ser ut i musikvärlden idag så gäller det att bevara det gamla.
Nä, men samlade är ju inte bara ett självändamål, skivorna fungerar ju även som en "back-up" om något skulle hända.
Som det ser ut i musikvärlden idag så gäller det att bevara det gamla.
-
- Levertransplanterad
TV-kort
Rex:
Jamen gör det då! Du har ju inga vad jag vet förutom några i bilen som du inte verkar rädd om alls, de ligger ju i ett sådant där jävla fodral uppe vid solskyddet. Det är ju döden för cd-skivor!
Vad hetter förresten den där liveskivan med George Thorogood som du hade bränt av från nätet? Vill ha!
Jamen gör det då! Du har ju inga vad jag vet förutom några i bilen som du inte verkar rädd om alls, de ligger ju i ett sådant där jävla fodral uppe vid solskyddet. Det är ju döden för cd-skivor!
Vad hetter förresten den där liveskivan med George Thorogood som du hade bränt av från nätet? Vill ha!
-
- Levertransplanterad
TV-kort
Rex:
Varför laddar du inte hem den från Kazaa? Du vågar ju ta risken menar jag...
Varför laddar du inte hem den från Kazaa? Du vågar ju ta risken menar jag...
-
- Levertransplanterad
TV-kort
Jamen dåså! Vad heter albumet? Det måste ju gå att skicka efter någonstans!
-
- Levertransplanterad
TV-kort
Rex:
Ok. Maila den till mig! Jag vill bränna av den!
Fan förresten, går det att maila sådant?
Ok. Maila den till mig! Jag vill bränna av den!
Fan förresten, går det att maila sådant?
-
- Levertransplanterad
TV-kort
Fattar inte hur man gör.
TV-kort
on 12/17/2004 at 00:12:51, GammalHardrockare wrote:Rex:
Varför laddar du inte hem den från Kazaa? Du vågar ju ta risken menar jag... [/quote]
Mina kompisar säger att Kazaa är skit.
Varför laddar du inte hem den från Kazaa? Du vågar ju ta risken menar jag... [/quote]
Mina kompisar säger att Kazaa är skit.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
TV-kort
UY:
Ja, Kazaa är livsfarligt för din dator. Det förstörde min gamla dator och jag tänker inte installera det igen. Jag känner massor med folk som säger samma sak.
Rex däremot verkar köra på så vissa har tur och klarar sig. Jag vågar dock inte ta risken. Därför hämtar jag hem musik och bränner det på Rex dator istället.
Ja, Kazaa är livsfarligt för din dator. Det förstörde min gamla dator och jag tänker inte installera det igen. Jag känner massor med folk som säger samma sak.
Rex däremot verkar köra på så vissa har tur och klarar sig. Jag vågar dock inte ta risken. Därför hämtar jag hem musik och bränner det på Rex dator istället.

-
- Levertransplanterad
TV-kort
Rex:
Jo det är jättefarligt! Jag hörde om en karl som installerade Kazaa, det började sprida både det ena och det andra och ett ovanligt elakartat virus började t o m att polisanmäla honom, spred rykten om att han var bög och började även tillverka amfetamin i hans badkar när killen var på jobbet.
Jodå, så kan det gå... Farliga grejer.
Jo det är jättefarligt! Jag hörde om en karl som installerade Kazaa, det började sprida både det ena och det andra och ett ovanligt elakartat virus började t o m att polisanmäla honom, spred rykten om att han var bög och började även tillverka amfetamin i hans badkar när killen var på jobbet.
Jodå, så kan det gå... Farliga grejer.
Last edited by gammalhardrockare on 18 Dec 2004, 19:24, edited 1 time in total.