Har ni hört/köpt den? Vad tycker ni?
Köpte den häromdan och även om allt inte föll mig i smaken så fann jag några godbitar där. "Jag sjunger när jag kommer" är en ganska bra låt och den kommer säkert funka skitbra på festerna. Kombandet som gästar på den låten är dessutom riktigt bra!
250 kg kärlek - Bonka Bäver, fullängdaren
Vad är det för låtar på skivan? var Errol med och skrev alla?
Skitarna ska va' lika långa i år
Finns i skivaffärer eller måste beställas från någon skum hemsida?
Förutom låtarna på som finns på singeln (Bonka bäver och rökare) så finns det endast en låt till som eddie var med och skrev: Hällefors gynekolog (tror jag, har inte skivfodralet i närheten för tillfället)
Sen var det menat att eddie skulle sjunga på en del låtar och många refränger bygger på sånt eddie sagt under turnén.
Jag köpte min skiva i en vanlig skivaffär så den finns lite varstans...
http://www.ginza.se/Product/Product.asp ... ctionId=-2
Sen var det menat att eddie skulle sjunga på en del låtar och många refränger bygger på sånt eddie sagt under turnén.
Jag köpte min skiva i en vanlig skivaffär så den finns lite varstans...
http://www.ginza.se/Product/Product.asp ... ctionId=-2
Laddade ner den häromdan, har inte hunnit lyssna på den så mkt ännu dock. Hällefors Gynekolog är ganska bra faktiskt. I övrigt verkar skivan helt ok, stundtals lite väl tramsig dock för min smak. Köpte singeln när den kom, men vetefan om jag köper albumet också. Kanske köper den på nån rea nån gång framtiden i så fall.
Står det nånting om Eddie i texthäftet? kan nån skriva ut det här, i så fall?
Står det nånting om Eddie i texthäftet? kan nån skriva ut det här, i så fall?
dets tår lirtegrann. jag ska försöka komma ihåg att scanna in det senare.
Spekpanna, kolla din e-mail
Jag har nu hört Bonka Bäver, och kan säga att den var jävligt bra. Dem andtra låtarna har jag dock inte hört. Men jag funderar på att köpa singeln.
Skitarna ska va' lika långa i år