Staten Meduzaland
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Staten Meduzaland
Mitt tusende inlägg tänkte jag använda till att presentera för er staten Meduzaland. Meduzaland består av de länder meduzalands medlemmar kommer ifrån; Sverige och Finland. Efter att ha retuscherat bort Norge (borde ha gjorts för länge sen) ser man att riket har fått formen av en slak jättelem (slumpen? Don´t think so). Jag har märkt ut var jag bor (uppe på pungen) men var på detta jätteorgan bor ni? 

Staten Meduzaland
Skulle vilja påstå att jag hamnar precis där Ollonet börjar 

Staten Meduzaland
Nu har jag markerat ur ungefär var jag bor, Älvdalen, 4 mil norr om Mora.

Skitarna ska va' lika långa i år
Staten Meduzaland
På euromynten kan man beskåda detta jätteorgan och ni kan tro att vi här uppe hånade dessa mynt så mycket vi kunde när de kom 
Nånstans här bor jag, alldeles i mitten av Sverige:

Nånstans här bor jag, alldeles i mitten av Sverige:

Last edited by Långis on 30 Sep 2005, 23:03, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Staten Meduzaland
Hur fan får ni in bilden?
Jaja, jag har bott på flera ställen och är ni någorlunda kunniga i geografi så vet ni vart de ligger.
Uddevalla, Trollhättan, Mellerud, Stockholm, Lycksele, Helsingfors, Kristinehamn och Karlstad.
Fina städer allihop utom Stockholm såklart!
Tänkte flytta en gång till i mitt liv, antingen blir det Skåne eller Norrlands inland.
Jaja, jag har bott på flera ställen och är ni någorlunda kunniga i geografi så vet ni vart de ligger.
Uddevalla, Trollhättan, Mellerud, Stockholm, Lycksele, Helsingfors, Kristinehamn och Karlstad.
Fina städer allihop utom Stockholm såklart!
Tänkte flytta en gång till i mitt liv, antingen blir det Skåne eller Norrlands inland.
-
- Levertransplanterad
Staten Meduzaland
Själv tillbringar jag min mesta tid mitt emellan den svenska östkusten och Spekpannas hemvist. Ni får själva tänka er var punkten ska vara.
-
- Site Admin
Staten Meduzaland
I mitten på pittenSpekpanna wrote:Nånstans här bor jag, alldeles i mitten av Sverige

-
- Levertransplanterad
Staten Meduzaland
Spekpanna:

Säg inte att det är du som säljer gamla vadmalskläder utanför Strömsund!Nånstans här bor jag, alldeles i mitten av Sverige:

Staten Meduzaland
Man sparar den på datorn, ritar dit var man bor, och laddar sen upp den på http://upl.silentwhisper.net .GammalHardrockare wrote:Hur fan får ni in bilden?
Skitarna ska va' lika långa i år
Staten Meduzaland
Haha, nej, men det skulle mycket väl kunna vara så. Av nån anledning föreställer jag mig i en annan dimension säljandes just gamla vadmalskläder utanför StrömsundGammalHardrockare wrote:Spekpanna:
Säg inte att det är du som säljer gamla vadmalskläder utanför Strömsund!![]()

Staten Meduzaland
Här bor jag, på ungefär samma ställe som Spekpanna

Staten Meduzaland
Jag bor väl mest i linköping, men även i strängnäs någon gång då och då samt över sommaren.

-
- Site Admin
Staten Meduzaland
Det börjar bli lite kondylomvarning på ollonet tycker jag 

-
- Levertransplanterad
Staten Meduzaland
Jag bor väl ungefär där flänsen börjar.
Jag hoppas att alla har en åtminstone en svag aning om var Stockholm befinner sej rent geografiskt så jag väljer att inte pricka i det.
Jag hoppas att alla har en åtminstone en svag aning om var Stockholm befinner sej rent geografiskt så jag väljer att inte pricka i det.