Pistvakt...
Pistvakt...
Är det någon mer än jag som är ett hängivet fans av dessa?
Filmen är ju på ingång nu och att döma av dom klipp jag har sett så verkar det ganska lovande, åtminstonde för oss som gillar (läs dyrkar) serien.
Filmen är ju på ingång nu och att döma av dom klipp jag har sett så verkar det ganska lovande, åtminstonde för oss som gillar (läs dyrkar) serien.
-
- Levertransplanterad
Pistvakt...
Pistvakt är riktigt jävla bra.
Tyvärr tycke rinte mina vänner det och pga. lilltjejen så kan inte jag och min sambo gå, så det får väl bli Pirate Bay. Och innan Rockarn sätter kalsongerna i fel strupe så tänker jag definitivt köpa filmen när den kommer på DVD. Gärna i en begränsad samlarutgåva för 5000:-
Tyvärr tycke rinte mina vänner det och pga. lilltjejen så kan inte jag och min sambo gå, så det får väl bli Pirate Bay. Och innan Rockarn sätter kalsongerna i fel strupe så tänker jag definitivt köpa filmen när den kommer på DVD. Gärna i en begränsad samlarutgåva för 5000:-
Pistvakt...
Jag skulle vilja se den filmen, men biografen i Älvdalen är stängd för reparation och ombyggnad.
Skitarna ska va' lika långa i år
Pistvakt...
Pistvakt är riktig skit tycker jag. Ser ingen humor alls i att se dessa män uppträda som idioter och prata med löjlig röst.
-
- Site Admin
Pistvakt...
Det bästa med pistvakt är dom fantastiska specialeffekterna. Visste ni att skidliften bara är en liten modell? 

Pistvakt...
Du menar dragbanan?Jungbacka Erik wrote:Det bästa med pistvakt är dom fantastiska specialeffekterna. Visste ni att skidliften bara är en liten modell?![]()

-
- Site Admin
Pistvakt...
Just det ja. Dragbanan hette den ju 

Pistvakt...
Vad för slags komedier görs det i Finland och vad handlar de om? Är det samma stuk som här eller skiljer det sig något åt?
-
- Levertransplanterad
Pistvakt...
Fjôl å jävla plattlänningrex wrote:Pistvakt är riktig skit tycker jag. Ser ingen humor alls i att se dessa män uppträda som idioter och prata med löjlig röst.

Jag tror att man till viss del måste vara norrläånning för att riktigt förstå och uppskatta Pistvakt. Jag själv har egentligen jävligt svårt för bondkomik som t.ex. Stefan och Krister, men Pistvakt sitter som en smäck på vattenskallen.
Pistvakt...
Kan vara som du säger fasenimej....själv gillar jag Stefan o Krister skarpt 

-
- Levertransplanterad
Pistvakt...
Jag gillar både Stefan och krister, och Pistvakt riktigt mycket så det är nog inte geografiskt betingat, fast om jag blir tvungen att välja så vinner pistvakt ganska lätt.
Den som säjer att dragbanan bara är en modell åker på en knogmacka.
Snart säjer ni väl att bjärven inte finns på riktigt heller.
Den som säjer att dragbanan bara är en modell åker på en knogmacka.
Snart säjer ni väl att bjärven inte finns på riktigt heller.
-
- Site Admin
Pistvakt...
Finsk komik går mest ut på visuella skämt. Man klär ut sig till alkoholiserade samer, zigenare eller negrer och fjantar runt. Ni har väl sett den finska hockeypubliken. Den är starkt influerad av finska humorprogram.rex wrote:Vad för slags komedier görs det i Finland och vad handlar de om? Är det samma stuk som här eller skiljer det sig något åt?
Pistvakt...
Ja fyfasen,man blir avis alltså.....såna program skulle iaf jag uppskatta 
Men av nån anledning så tror jag inte att vi kommer att få se värst mycket sånt i Sverige...inte inom överskådlig tid iaf.

Men av nån anledning så tror jag inte att vi kommer att få se värst mycket sånt i Sverige...inte inom överskådlig tid iaf.
Pistvakt...
Jag var och såg Pistvakt på premiären i går kväll
.
Jag tyckte det var en bra film, fast jag gillar serien bättre, men den var ändå mycket sevärd!

Jag tyckte det var en bra film, fast jag gillar serien bättre, men den var ändå mycket sevärd!
Last edited by whonka on 08 Oct 2005, 14:49, edited 1 time in total.