Jag höll på att krocka i morse...

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
Långis

Post by Långis »

Jag hade stannat till vid en busshållplats för att försöka hitta felet till varför bilen gick så ostadigt. Något fel hittade jag inte så jaf hoppade in i bilen och svängde ut.
Då kom en jäkla 740 bara några centimeter ifrån mig. Det var förbannat nära att det small, och dessutom var det ju mitt fel då jag inte såg bilen som kom bakom mig.
Bilen stannade och jag tänkte också stanna och be om ursäkt, men då hytter den jäveln med armen!
Så fan heller att jag tänker vara trevlig då!
Jag korde om honom och svätte ned hans bil med snöslask och körde vidare. Då behagade den jäveln fara efter, blinkande med helljuset.
Resten av resan bestod från bådas sida av ilskna tutningar och fingeruppräckningar i 100 kilometer i timmen på en hal vinterväg.

Jag vet att det var fruktansvärt barnsligt, men man måste få spåra ur lite då och då, så att man känner att man lever Image
Last edited by Långis on 14 Dec 2005, 11:47, edited 1 time in total.
Jungbacka Erik
Site Admin

Post by Jungbacka Erik »

I trafiken kommer ofta dom mörkaste sidorna fram hos människan. Jag känner ofta stor lust att mörda / tortera vissa trafikanter Image Tur att du inte krockade iaf Image
felix
Obotlig alkoholist

Post by felix »

jag får oftast horn och svans när jag sätter mig i bilen.

nåt som kan störa mig som fan är att alla nya bilar saknar fungernade blinkers, kanske är tillval att få en fungerande när man beställer bilen??

kom du på varför bilen gick ostadigt?

kanske hade fått gas i förskitaren?
rex
Levertransplanterad

Post by rex »

Tur att det gick bra i alla fall.
lumberjack
Levertransplanterad

Post by lumberjack »

Jag retar mig mest på dem som kör så inihelvete sakta, typ 50 på 90-väg. Har man inte mer bråttom kan man lika gärna gå eller ta bussen. Image
Post Reply