Mannen utan hjärna
Mannen utan hjärna
Nu har jocke lagt upp en bild och innehållsförteckning på den allra första kassetten - Mannen utan hjärna.
Fick reda på att han hade den först för några veckor sedan och har väntat spänt på att han ska lägga upp en bild på omslaget samt låtlista.
http://web.telia.com/~u13137580/EM_eh&l_muh.htm
Fick reda på att han hade den först för några veckor sedan och har väntat spänt på att han ska lägga upp en bild på omslaget samt låtlista.
http://web.telia.com/~u13137580/EM_eh&l_muh.htm
Last edited by Långis on 06 Jan 2006, 15:34, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Mannen utan hjärna
Det var som fan
Har aldrig hört talas om att den skulle hetat "mannen utan hjärna" 

Mannen utan hjärna
Nu har ju Jocke alla det tre första kassetterna, Mannen utan hjärna, Luftkaffe Nr. 1 och Luftwaffe Nr. 2!
Fyfan vad gärna jag skulle vilja höra Mannen utan hjärna och Nr. 2!
Fyfan vad gärna jag skulle vilja höra Mannen utan hjärna och Nr. 2!
-
- Levertransplanterad
Mannen utan hjärna
mm samma här.
Mannen utan hjärna
Satan så grymt, hade ingen aning om att den hette så.
Mannen utan hjärna
nja, jag vet inte om han ska ha så mycket presenter. Visserligen komemr han med informationen, och den är vi ju jäkligt tacksamma för, men han vägrar släppa och sprida vidare kassetten.
Jag förstår absolut inte varför...
-
- Site Admin
Mannen utan hjärna
Då ger vi han en stock snus för informationen och sen ger vi honom stryk.Spekpanna wrote:nja, jag vet inte om han ska ha så mycket presenter. Visserligen komemr han med informationen, och den är vi ju jäkligt tacksamma för, men han vägrar släppa och sprida vidare kassetten.
-
- Levertransplanterad
Mannen utan hjärna
Mm det förslaget gillar jag 

-
- Helgfyllo
Mannen utan hjärna
Hoppas i alla fall för hans egen del att han har den överförd om inte till datorn så i alla fall till ett annat band. För när dagen när bandaren känner sig hungrig blir det inte speciellt kul.
Mannen utan hjärna
Varför inte Jocke vill släppa kopior av kassetten? vad beror det på? Tänk er att nån av oss skulle ha en promo-singel som ingen annan hade en avspelning på. La vi då ut den på Tradera så skulle vi få mer betalt... eller? Hade många Eddie fans haft en avspelning av singeln så tänker dom nog så här (Äsch den där kostar mycket pengar å jag har ju redan en avspelning)
Ni känner till "E.Hitler's sjukaste hits"
för att tala klarspråk, de finns fler folk än Jocke som har de första bandet - mannen utan hjärna. Det är inte Jocke som har gjort den hemmagjorda mixen "E.Hitler's sjukaste hits" vem har gjort den? kommer ni på de så kan ni fixa en kopia av bandet!
lyssna på slutet av "I behandlings ateljen" från e hitler's... Bolla bolla nej inget bolla bolla här
Ni känner till "E.Hitler's sjukaste hits"

Mannen utan hjärna
TommyN: E Hitlers Sjukaste hits? Du får nog friska upp mitt minne, ty denna har jag missat.
Men visst jag förstår, principen, men personligen spelar det ingen roll att innehållet är spritt, det är ju originalet man är ute efter, åtmindstone har jag alltid trott det.
Som det sagts tidigare, vad händer om detta band försvinner? Jo, innehållet blir förlorat för alltid, unikia inspelningar som väldigt få har hört. Därför tycker jag mans ka sprida det så mycket som möjligt...
Men visst jag förstår, principen, men personligen spelar det ingen roll att innehållet är spritt, det är ju originalet man är ute efter, åtmindstone har jag alltid trott det.
Som det sagts tidigare, vad händer om detta band försvinner? Jo, innehållet blir förlorat för alltid, unikia inspelningar som väldigt få har hört. Därför tycker jag mans ka sprida det så mycket som möjligt...
-
- Levertransplanterad
Mannen utan hjärna
mm, samma här. E.Hitler nr.1 (eller mannen utan hjärna som den heter nu
) är något som de skulle återutgiva på CD. Den hade nog sålt som själva fan. Fast utan låten negerjävel då i och med att Eddie ångrade den.

Mannen utan hjärna
nej men bandet sjunker i värde om fler har dess innehåll
on 01/09/2006 at 02:12:10, lilleman wrote:så du tror han bara försöker få uppmärksamhet för att på detta sättet trissa upp priset inför en framtida försäljning på tradera
[/quote]
on 01/09/2006 at 02:12:10, lilleman wrote:så du tror han bara försöker få uppmärksamhet för att på detta sättet trissa upp priset inför en framtida försäljning på tradera