Sprit på nätet!
Moderator: hakan
Sprit på nätet!
Nån som köpt det? Isf var? Och hur funkade det?
Sprit på nätet!
Ähh, här finns allt du behöver: www.bryggforum.com
Gå in på spiralbrännaren och läs lite och gör en själv, tar inte så lång tid, kostar inte så mycket och god sprit blidde det
Gå in på spiralbrännaren och läs lite och gör en själv, tar inte så lång tid, kostar inte så mycket och god sprit blidde det

Sprit på nätet!
De lönar sig knappt av mina erfarenheter. Nu gällde det iofs sprit men en platta starköl brukar gå lös för 70-90 utan frakt. Med frakt 150-200. 110-150spänn kostar en sån platta i sverige, inkört och utan frakt. Köper du mycket så blir priset per platta mindre. Bla långtradarchaffisar brukar ha öl & sprit (mest wodka) att sälja
billigt och bra

Last edited by yommyn on 10 Jan 2006, 04:41, edited 1 time in total.
Sprit på nätet!
Wodka är fint, har gått åt åtta flaskor de senaste dagarna 
Satan vad sugen jag blev på grogg nu

Satan vad sugen jag blev på grogg nu

Last edited by Eddie on 10 Jan 2006, 04:54, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
Jag har inte provat själv men personer i min släkt har beställt.rex wrote:Nån som köpt det? Isf var? Och hur funkade det?
Frakten är ganska dyr om man beställer mindre mängder så dom har gått ihop med vänner och bekanta och beställt större kvantiteter och det har funkat bra.
-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
Jag har faktiskt beställt fem liter estniskt brännvin tillsammans med Rex! Femhundra spänn för fem liter - Det kallar jag ett synnerligen konkurrenskraftigt pris!
Last edited by gammalhardrockare on 14 Jan 2006, 12:01, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
Det var fan i mej dyrt, garagespecial betingar 400:- för en 5'a- Och ¨då får man i regel en fullt fungerande dunk på köpet som man kan använda till valfritt ändamål efter att spriten är slutGammalHardrockare wrote:Jag har faktiskt beställt fem liter estniskt brännvin tillsammans med Rex! Femhundra spänn för fem liter - Det kallar jag ett synnerligen konkurrenskraftigt pris!
Sprit på nätet!
Det fungerade kanon,tog en vecka så låg det på Posten,inget strul 

Sprit på nätet!
Nope,PET-flaskor.
-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
Du köpte bara rödvin och konjak då förstår jagrex wrote:PET-flaskor.

Sprit på nätet!
Af bästa årgångar naturligtvis 

-
- Levertransplanterad
Sprit på nätet!
Det utgick jag ifrån, en dalslänning dricker väl inte vad skit som helst?rex wrote:Af bästa årgångar naturligtvis![]()
Sprit på nätet!
Nä naturligtvis inte,kultur och förfining är det som kännetecknar oss Dalslänningar.ozzman wrote:Det utgick jag ifrån, en dalslänning dricker väl inte vad skit som helst?
Finess är ledordet,från vaggan till graven