_
Dubbelidioterna på CD?
jag mailade Löfberg i går angående Dubbelidioterna och Devade. Vi får se om han svarar.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Dubbelidioterna på CD?
Ja, jag tycker att det är konstigt skulle inte förvåna mig om det inte blir något av de andra kassetterna som ska återutgivas.
-
- Levertransplanterad
Dubbelidioterna på CD?
Jag fick ett meddelande ifrån herrn med den tveksamma stavningen, Herr Löfgren idag. "Dubbelidioterna" är på gång!
Jag funderade lite, hur de skulle få in en och en halv timme med Hitler och Meduza på bara en skiva. Jag fasade inför en eventuell bortsovring utav en del material, men det löste sej, ty det blir en DUBBEL cd.
Jag funderade lite, hur de skulle få in en och en halv timme med Hitler och Meduza på bara en skiva. Jag fasade inför en eventuell bortsovring utav en del material, men det löste sej, ty det blir en DUBBEL cd.
Dubbelidioterna på CD?
Jag tyckte inte det senaste nyhetsbrevet innehöll så mycket. Bara en berkäftning att Dubbelidioterna blir på 2 skivor, vilket innebär att inget kommer att tas bort.
Annars var det som vanligt; En massa svammel om Dr Rock, ursäkter för Devade's försening och en jävla massa stavfel.
Annars var det som vanligt; En massa svammel om Dr Rock, ursäkter för Devade's försening och en jävla massa stavfel.
-
- Levertransplanterad
Dubbelidioterna på CD?
mm hela mailet innehåller smärre stavfel
.

Dubbelidioterna på CD?
nja, det innehöll en hel del tycker jag, bland annat ska de ju sända ett minnesprogram i Rocklassiker den 17:e.
Man fick också reda på att Löfberg och Dr Rock "gjort slut" och att detta är anlendningen till att allt dröjt då han vill få ordning på företaget innan han gör någt mer.
Fast det krävdes lite svett för att förstå mailet...
Man fick också reda på att Löfberg och Dr Rock "gjort slut" och att detta är anlendningen till att allt dröjt då han vill få ordning på företaget innan han gör någt mer.
Fast det krävdes lite svett för att förstå mailet...
Dubbelidioterna på CD?
Då är ju frågan om någon kan spela in programmet, för jag sitter på bussen på väg ner till Mora vid den tiden.
Dubbelidioterna på CD?
Enligt nyhetsbrevet så kan man lyssna på hemsidan