Huset Osadal?
Huset Osadal?
Huset såldes av fogden till ett tyskt par -04. Jag har skrivit lite om det i en tråd här nånstans, minns inte rikrigt vart...
Eddies familj ska ha sett till att få in i kontraktet att huset skall bevaras, men obbyggnader måste ju nästan få ske eftersom nedervåningen var helt utriven och under upprustning när han dog.
Eddies familj ska ha sett till att få in i kontraktet att huset skall bevaras, men obbyggnader måste ju nästan få ske eftersom nedervåningen var helt utriven och under upprustning när han dog.
Huset Osadal?
då bör ju studion blivit tömd.
tänk vad mycket demos och grejer det måste ha funnits där.. som kanske aldrig kommer att bli släppt
tänk vad mycket demos och grejer det måste ha funnits där.. som kanske aldrig kommer att bli släppt
Huset Osadal?
Du skrev om det på eddiemeduza.seSpekpanna wrote:Huset såldes av fogden till ett tyskt par -04. Jag har skrivit lite om det i en tråd här nånstans, minns inte rikrigt vart...
Huset Osadal?
jag läste nånstans att tyskarna som har huset hade blivit väckta tidigt nån helmorgon av att det var en drös raggare utanför som spelade musik (meduza då givetvis)
efter dom hade fått förklarat för sig aett det var personen som bott där som dom spelade bjöd dom tydligen raggarna på kaffe.
vet inte hur saningsenligt det är tyvärr.
minns inte heller på vilken sida jag läste det (har för mig att det var en gästbok nånstans)
efter dom hade fått förklarat för sig aett det var personen som bott där som dom spelade bjöd dom tydligen raggarna på kaffe.
vet inte hur saningsenligt det är tyvärr.
minns inte heller på vilken sida jag läste det (har för mig att det var en gästbok nånstans)
-
- Levertransplanterad
Huset Osadal?
Ölat igen eller? det var ju Spekpanna som skrev det i en annan tråd 

Huset Osadal?
ja, så kanske det var, elelr så var det killen som berättade dte för mig som skrev det där. Jäkla trevlig kille, föresten. Man kanske skulle bjuda in honom här på meduzaland.Elo wrote:Du skrev om det på eddiemeduza.se
-
- Levertransplanterad
Huset Osadal?
Javisst gör det, är han lika fanatiskt Eddie fan som resten av oss?
Huset Osadal?
ja, haha, han satt uppe en hel dag och ringde runt till olika myndigheter för att luska ut information om vilka som ägde huset. När det blir lite mindre snö ska han ta sig dit och fotografera, sa han.EddieMeduza wrote:Javisst gör det, är han lika fanatiskt Eddie fan som resten av oss?
-
- Levertransplanterad
Huset Osadal?
Okej, då får han scanna in bilderna på datorn och skicka annars åker han på strrrryk 

-
- Levertransplanterad
Huset Osadal?
Hur blev det med Eddies all utrustning i Studio Ronka då? alla instrument, mixerbord, mickrofon o.s.v. det måste ju vårdas får ju inte säljas det med
.

Huset Osadal?
Allt är nog tyvärr sålt genom fogden för att finansiera skilderna. Själv hade jag hemskt gärna velat lägga vantarna på och vårda hans trummaskin..
Huset Osadal?
men det borde ju funnits en hel del material som han spelat in som resten av världen troligen aldrig kommer att få sen..var tog det vägen? till barnen?
-
- Levertransplanterad
Huset Osadal?
Men hur kan de jävla uppsnoffsade gubbarna ta Eddies instrument
Visst för att betala av på allt han va skyldig, men va fan fattar de inte att de är heliga grejor.

Last edited by E-M on 17 Jan 2006, 20:19, edited 1 time in total.
Huset Osadal?
Man skulle ha spelat "E. Hitler slår ner kronofogdar" för att skrämma iväg dem från Eddies gård.
Skitarna ska va' lika långa i år
Huset Osadal?
undrar om det finns lite granna "true story" bakom den där låten?
han kanske inte slog ner nån direkt men dom har nog hälsat på han nån gång
han kanske inte slog ner nån direkt men dom har nog hälsat på han nån gång
Last edited by felix on 17 Jan 2006, 23:39, edited 1 time in total.