Bunkern
Bunkern
för min del är det ok.
tycker tommy verkar vara en ok meduzaland besökare
tycker tommy verkar vara en ok meduzaland besökare

-
- Site Admin
Bunkern
Tja, jag tror rex får bestämma eftersom han modererar forumet.
Bunkern
Oki,jag är ju medgörlig,fast from nu så tror jag att det vore lämpligt att fastslå NÄR vi fått känna en forumit på pulsen tillräckligt länge för att få träda in i våra mest inskränkta åsikters hålrum 
Etthundra inlägg tycker jag är lagom för att bilda sig en uppfattning.....vad tycker ni?

Etthundra inlägg tycker jag är lagom för att bilda sig en uppfattning.....vad tycker ni?
Bunkern
SpamGenitalia wrote:*Genitalia pillar sig i naveln å undrar hur snabbt hon kan knåpa ihop 150 inlägg*
Bunkern
funderade precis på hur du lyckats komma upp i 1200Spekpanna wrote:Spam

-
- Site Admin
Bunkern
Men 150 är ingen garanti för att få tillgång till bunkern. Man ska vara OK typ också 

Bunkern
Vikka krav assåJungbacka Erik wrote:Men 150 är ingen garanti för att få tillgång till bunkern. Man ska vara OK typ också![]()

*Ihhhph* jag e fan helt paj i huvvet *S*
Bunkern
har för mig att det finns/fanns nån historia om att 08hellboy wrote:som jag tillexempel,jag är en jävligt ok typ.
ozzman är en dryg biltullsbetalande 08 som inte är ok.![]()

-
- Levertransplanterad
Bunkern
Ja i mitt fall så lyckades jag få lösenordet till bunkern innan någon kom på att jag var ett tvättäkta krossmongo.hellboy wrote:som jag tillexempel,jag är en jävligt ok typ.
ozzman är en dryg biltullsbetalande 08 som inte är ok.![]()
Till skillnad från helsikespojken som naturligtvis är en alltigenom hyvens go gubbe